خوش خبر: سیچلو مربی تیم ملی است نه سرمربی

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: سیچلو فقط برای زیر نظر گرفتن لیگ به تهران می آید.

امیر خوش خبر در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: استعفای گودرزی شوک بسیار بزرگی به جامعه ورزش وارد کرد زیرا در شرایط کنونی کسی انتظار چنین خبری را نداشت. ثبات یکی از عوامل موثر در موفقیت جامعه ورزشی است و لازم به ذکر است که جامعه ورزشی زمانی به سطوح بالا دست خواهد یافت که وابسته به ثبات است.

گفتنی است که طی سال های گذشته شاهد ثبات مدیریتی در جامعه ورزشی توسط مصطفی هاشمی طبا بودیم زیرا در زمان حضورشان ورزش کشور به صورت چشم گیری با رشد و توسعه همراه شد.

وی افزود: ما امروزه باید با استفاده از تجریباتی که طی سال های گذشته به دست آوردیم ورزش کشور را بهتر از قبل اداره کنیم و راه پیشرفت را در پیش گیریم.

خوش خبر با بیان اینکه استعفای گودرزی ضربه بسیار سختی را به بدنه ورزش وارد خواهد کرد، گفت: بارها شاهد بودیم که وزیر جدید به محض ورود خود طرح های وزیر قبلی را کنار می زند و برنامه های خود را پیاده می کند. عدم ثبات مدیریت بارها به جامعه ورزش لطمه زده اما باز هم شاهد چنین موضوعات هستیم.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: جایگزین گودرزی در وزارت ورزش باید یک مدیر توانا و کاملا ورزشی باشد که قادر به درک جامعه ورزش و مشکلات آن باشد تا بتواند راه هایی را جهت برطرف کردن آن اتخاذ کند و در برابر تمام کار شکنی های جهان ورزش ایستادگی و حق ملت کشورمان را بگیرد.

امیر خوش خبر درباره وضعیت تیم ملی والیبال و فدراسیون اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته والیبال در 6 ماهه دوم سال پرکاری خواهد بود بنابراین بعد از المپیک تمرینات تیم ملی را تعطیل نکردیم و با قدرت به کار خود در فدراسیون ادامه دادیم زیرا طی 6 ماهه دوم سال مسابقات و تورنمت های مختلفی را داریم و همینطور مهمتر لیگ برتر شروع می شود و تیم ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست تیم ملی درباره حضور سیچلو به عنوان سرمربی در تیم ملی خاطر نشان کرد: سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران است و برای تحت نظر گرفتن لیگ به تهران خواهد آمد. در این خصوص باید گفت که فدراسیون هیچ صحبتی با سیچلو در این باره نداشته و نخواهد داشت زیرا سیچلو نیز حد و حدود خود را می داند.

امیدوارم مسئولان هیئت دولت تصمیم خوبی را برای ورزش بگیرند و فرد لایقی را برای وزارت ورزش و جوانان انتخاب کنند.

605/601

کد خبر: 687408

وب گردی

وب گردی