قدردانی رییس سما استان تهران از پیشکسوت سما تهران

علیرضا آزادبر به همراه مدیران و  همکاران سما تهران با حضور در منزل  کبری قنبری پیشکسوت و مدیر سابق دبیرستان دخترانه سما 3 دوره دوم از سالها تلاش  و کوشش او تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر در این دیدار با اشاره به اهمیت پیشکسوتان و افراد باتجربه که سالها برای مجموعه تلاش کرده اند گفت: تجربه گذشتگان می تواند چراغ راه آیندگان باشد.

وی در ادامه با اشاره به مولفه های پیشرفت در کارها گفت: تعهد ، هدفمندی و علاقه از فاکتورهای مهم برای پیشرفت در امور هستند.

کبری قنبری با اشاره به خاطرات زمان مدیریت و با بیان اینکه مدتی در دوره های ضمن خدمت شاگرد دکتر جاسبی بودم خاطر نشان کرد: در یکی از سالهای خدمت در سما در سمت مدیر، با همت و تلاش همه همکاران، تمامی دانش آموزان پیش دانشگاهی مدرسه توانستند به دانشگاه دولتی راه یابند ، به همین خاطر دکتر جاسبی ریاست وقت دانشگاه آزاد اسلامی به مدرسه مراجعه و از زحمات کلیه همکاران تقدیر کرد.

کبری قنبری در سال 1374 به عنوان مشاور همکاری خود را با سما آغاز و سپس در معاونت سما تهران در حوزه آموزش فعالیت خود را ادامه داد.وی سپس در سال 1376 به عنوان مدیر دبیرستان دخترانه سما 3 دوره دوم برگزیده و مشغول به فعالیت شد. این مدیر باسابقه در زمان فعالیت توانست خود توانست ضمن پرورش دانش آموزان کوشا ، نیروهایی با توانمندی بالا را نیز تربیت نماید که از آن جمله می توان به زهرا شبنم طلوعی ،مهدیه عرب قناد ،سهیلا بنکدار اشاره کرد.

101

کد خبر: 687436

وب گردی

وب گردی