خدمت 50هزار سرباز در مناطق محروم/ بیش از 140 دستگاه دولتی می‌توانند از سربازان امریه استفاده کنند

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که بیش از 140 دستگاه دولتی می‌توانند از سربازان امریه استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره استفاده از سربازان در دستگاه‌های دولتی تحت عنوان امریه، گفت: در حال حاضر بیش از 140 دستگاه دولتی از سربازان امریه استفاده می‌کنند و سربازان با توجه به مهارت و توانایی که دارند می‌توانند جذب این نهادها شوند.

او ادامه داد: البته سازمان‌ها باید تعهدات خود تسبت به این سربازان را نیز انجام داده و اگر دستگاهی از سربازان امریه متناسب با توانشان استفاده نکرده یا تعهدات خود در مورد این افراد را رعایت نکند، ما در مورد سهمیه آنان تجدیدنظر خواهیم کرد.

کمالی از دستگاه‌های دولتی خواست که اگر طرحی در حوزه سربازی و شیوه‌های بکارگیری سربازان دارند، آن را به ستاد کل نیروهای مسلح بدهند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سربازان در مناطق محروم از اولویت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: حدود 70 درصد از این افراد در مناطق محروم خدمت می‌کنند. گروهی از سربازان نیز امریه یگان‌های حفاظت فیزیکی هستند.

به گفته کمالی در حال حاضر بیش از 50 هزار سرباز امریه در کشور داریم که عمده آنان در مناطق محروم خدمت می‌کنند.

105/110

کد خبر: 687450

وب گردی

وب گردی