هفتمین گردهمایی شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به میزبانی نیشابور

هفتمین گردهمایی شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور دکتر حسنعلی زمانی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و معاونین اداری و مالی واحد های دانشگاهی استان به میزبانی نیشابور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارشی از عملکرد واحد نیشابور در حوزه های مختلف بویژه حوزه اداری و مالی ارائه کرد.

دکتر حسنعلی زمانی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان خراسان رضوی با تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور اظهار کرد:« واحد نیشابور جزء واحد های بسیار خوب در سطح استان و کشور است که عملکرد مناسبی در جذب دانشجو و مباحث عمرانی پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی دارد.»

وی افزود :« از زمان مسئولیت آقای دکتر سعیدی بعنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور ، با آینده نگری های مناسب ، پیشرفت های قابل ملاحظه و خوبی در سطح دانشگاه صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.»

دکتر زمانی با تشکر از عملکرد شورای تخصصی اداری و مالی استان اظهار امیدواری کرد : برخی از مشکلات که در این حوزه وجود دارد با درایت معاونین اداری و مالی دانشگاه های استان مرتفع شود.

وی خطاب به معاونین اداری و مالی تاکید کرد: ارزیابی عملکرد حوزه اداری و مالی واحد ها از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین تکریم ارباب رجوع، با توجه به اینکه دانشجویان سفیران دانشگاه هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

انتخاب رئیس شورای تخصصی اداری و مالی استان ، ارائه گزارش توسط معاونان اداری و مالی واحد ها ، جهت مدیریت هزینه و کنترلهای داخلی با تجزیه و تحلیل و اعلام مصداقی موارد ، بررسی دستور العمل مربوط به ابلاغ ماده واحده الحاقی آیین نامه استخدامی کارکنان و پاسخگویی به سوالات و ابهامات واحد ها از جمله مواردی بود که در جلسه مزبور بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید . شایان ذکر است پس از رای گیری توسط معاونین اداری و مالی واحد ها ، دکتر حمید صارمی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ، بعنوان رئیس کمیته اداری و مالی استان انتخاب شد که پس از تایید و ابلاغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی ،فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

101

کد خبر: 687463

وب گردی

وب گردی