جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی اراک

جلسه تکریم و معارفه مسؤول بسیج استادان دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک با حضور دکتر علیرضا نظام آبادی دبیرهیأت امنا ورییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ، سرهنگ محسن گلشن‌زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی،دکتر محسن ذوالفقاری مسئول بسیج اساتید اراک و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه درسالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاداسلامی اراک  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن ذوالفقاری مسئول بسیج اساتیداراک درابتدا ضمن تشکر وقدردانی از همکاری ریاست دانشگاه آزاداسلامی اراک از خدمات و فعالیت های سیزده ساله دکتر محمدعلیمرادی به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی اراک تقدیر کرد.

دکتر نظام آبادی رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) وتقدیر وتشکر از زحمات دکتر محمد علیمرادی در مدت تصدی مسئول بسیج استادان واحد اراک گفت: تحقق دستورات و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، بسط فرهنگ و تفکر بسیجی در هیأت علمی دانشگاه‌ها ، دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، کمک به ایجاد زمینه مناسب برای تلاش های علمی و پژوهشی استادان و مشارکت در انجام تحقیقات مورد نیاز کشور از طریق برقراری ارتباط و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای دولتی، خصوصی و دانشگاه ها را از جمله اهداف ووظایف بسیج استادان عنوان کرد.

رییس واحد اراک گفت: دانشگاه آزاداسلامی همیشه از فعالیت های علمی و فرهنگی بسیج استادان،بسیج کارکنان ،بسیج دانشجویی و تشکل های سیاسی و کانون های دانشجویی درچارچوب قوانین و مقررات دانشگاه حمایت کرده است.

دبیرهیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی گفت :دکتر دیباچی از نیروهای با تجربه و دارای سوابق مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اراک است و از وی انتظار می رود با روحیه اخلاق محوری ضمن همکاری ومشارکت در فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه و جذب حداکثری بستر سازی لازم را برای کسب موفقیت های بیش از گذشته بسیج استادان فراهم کند.

سرهنگ محسن گلشن‌زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دوتن از یاران با وفایش از زحمات و تعامل دکتر نظام آبادی دبیرهیأت امنا و رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: انشاالله بتوانیم با شناختی که از بسیج و انقلاب اسلامی پیدا کردیم و پیدا میکنیم به عنوان سربازان مدافع انقلاب اسلامی در جایگاه فرهیختگان و اساتید تلاش خودمان را داشته باشیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ، انقلابی است که از نظر قداست و هم از نظر عظمت از دیگر انقلاب ها پیشی گرفته و انقلابی است که از بطن مردم برخاسته و مردم به عنوان حافظان انقلاب هستند.

در پایان جلسه از زحمات دکتر محمد علیمرادی تقدیر به عمل آمد و دکتر حسین دیباچی عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان سرپرست بسیج استادان دانشگاه آزاداسلامی اراک معرفی شد.

101

کد خبر: 687509

وب گردی

وب گردی