دایی:  وزیر خیلی دیر استعفا کرد/ به دنبال جبران دیدار پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل ذوب‌آهن می‌خواهیم شکست به پرسپولیس را جبران کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از باخت بدی که مقابل پرسپولیس آوردیم می‌خواهیم آن شکست را جبران کنیم و مقابل ذوب‌آهن پیروز شویم. در حال حاضر فاصله تیم‌های چهارم تا دهم جدول فقط 3 امتیاز است و ما می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم وگرنه کارمان سخت می‌شود. امیدوارم در این بازی موفق شویم.

دایی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم بزرگ و خوبی است و همیشه جزو تیم‌های خوب ما بوده. امسال هم فصل را مثل 3 فصول گذشته بد شروع کرده اما این تیم روز به روز بهتر می‌شود. سپاهان را 2 بر صفر برده‌اند و با تمام احترامی که برای ذوب‌آهن قائلم می‌خواهیم که در این بازی سخت پیروز شویم.

وی در مورد اینکه بازیکنان نفت به خاطر مشکلات مالی قصد اعتصاب داشتند و آیا تغییری در شرایط به وجود آمده یا نه،‌گفت: این مسائل را از مدیریت باشگاه بپرسید خیلی بهتر است اما مشکلات ما همانگونه که بوده هست و ادامه دارد و چیز خاصی حل نشده است.

سرمربی نفت تهران در مورد استعفای وزیر ورزش و مسائلی که در گذشته بین او و وزیر به وجود آمده،‌ گفت:‌ فکر می‌کنم عملکردوزیر را می‌توان در نتایج ورزش ما در المپیک دید. با توجه به این شرایط مشکلاتی در ورزش به وجود آمد که نشاندهنده عملکرد وزیر است. وزیر ورزش 3 سال دیر استعفا کرد.

دایی در مورد تعداد جلسات غیبت بوعذار گفت: او فقط 2-3 روز در تمرین ما غیبت نکرده بلکه مدت‌هاست در تمرین ما شرکت نمی‌کند. قرار بود به خاطر مشکلات قلبی پدرش 2 روز به اهواز برود اما دو هفته است که بدون هماهنگی ما از تمرینات نفت رفت و از دیروز به جمع ما اضافه شده که فقط در کنار زمین می‌دود و به هیچ عنوان در فهرست 18 نفره تیم قرار نمی‌گیرد.

وی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی کاراته گفت: همه کسانی که برای ورزش ما افتخارآفرینی می‌کنند قابل تقدیر هستند. هروی هم از دوستان قدیمی من است و ایشان از من خواست که به تیم ملی کاراته بروم که من هم سری به تمرین تیم ملی کاراته زدم. من برای تیم ملی کاراته آروز موفقیت می‌کنم. امیدوارم با دست پر و مدال‌های رنگین به ایران برگردند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه به او کمربند افتخاری اهدا شد یا خیر،‌ گفت: نه خطرناک است. من با ترس و لرز به اردوی تیم ملی کاراته رفتم. چند روز می‌خواستم به اردوی تیم ملی کاراته بروم که امروز این امر میسر شد.

604/601

کد خبر: 687618

وب گردی

وب گردی