درگیری شدید بین تماشاگران در ورزشگاه/ حسرت برانکو بابت پنالتی از دست رفته

در جریان دیدار ۲ تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس درگیری شدیدی بین تماشاگران دو تیم رخ داد که باعث خروج بخشی از تماشاگران از ورزشگاه شد.

به گزارش ایسکانیوز، در آغاز نیمه دوم بازیکنان استقلال خوزستان حلقه اتحاد متفاوتی نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری تشکیل دادند.

* برانکو ایوانکویچ به بازیکنان پرسپولیس دستور داد به پشت دروازه سرخپوشان رفته تا بدن خود را گرم کنند، این دستور شامل حال امیدعالیشاه و رامین رضاییان دو بازیکن سرشناس و نیمکت نشین پرسپولیس هم بود.

* در صحنه‌ای بازی بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان به سمت فیلمبردار کنار زمین رفت و با او صحبت کرد.

* به محض اینکه داور علیه استقلال خوزستان اعلام ضربه پنالتی کرد، تماشاگرانی که در طبقه دوم قسمت شرقی ورزشگاه حضور داشتند اقدام به پرتاب بطری، میوه، سنگ، صندلی و اقلام دیگر به سمت طبقه پایین که تعداد اندکی از تماشاگران پرسپولیس نشسته بودند، کردند. در این لحظه نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه اقدام به متفرق کردن هواداران پرسپولیس کردند.

* از همان دقیقه به بعد در سمت غربی ورزشگاه درگیری بین هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس که بدون هیچ مرز مشخصی در کنار هم نشسته بودند آغاز شد و خیلی زود شدت گرفت. این درگیری به حدی بود که تماشاگران مجبور به ترک سکوهای بخش شمال غربی استادیوم شدند. پس از دقایقی نیروهای انتظامی وارد عمل شده و درگیری را کنترل کردند اما تماشاگرانی که از استادیوم خارج شده بودند در بیرون ورزشگاه زد و خورد را ادامه دادند.

* از سوی مسئولان برگزاری این دیدار به صورت رسمی اعلام شد بیش از 25 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* واکنش برانکو ایوانکویچ به گل نشدن پنالتی نیز در نوع خود جالب توجه بود، برانکو اصلاً باور نمی‌کرد حسین ماهینی این توپ را از دست بدهد و حسرت می‌خورد.

602/401

کد خبر: 687868

وب گردی

وب گردی