مسلح شدن تروریستها به موشکهای ضد هواپیمای دوش پرتاب در حلب

رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد افراد مسلح در حلب در حال دریافت موشکهای ضد هوایی دوش پرتاب هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازپایگاه خبری اینترنتی نهرین نت عراق، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد افراد مسلح در حلب در حال دریافت موشکهای ضد هوایی دوش پرتاب هستند.

بر اساس این گزارش پس از آنکه رژیم سعودی اعلام کرد برای مسلح کردن گروههای تروریستی در سوریه به سلاحهای مرگبار آمادگی دارد تا جلوی شکست آنها را در برابر ارتش سوریه و هم پیمانان و حملات هوایی روسیه بگیرد ، ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد افراد مسلح در حال دریافت موشکهای ضد هوایی دوش پرتاب هستند. این در حالی است که بیش از 1200 فرد مسلح از سمت جنوب غربی برای حمله به شرق حلب آماده می شوند.

ژنرال سرگئی روسکوی سخنگوی ستاد مشترک ارتش روسیه به خبرنگاران گفت بیش از 30 تروریست انتحاری جزو این 1200 نفر هستند و افراد مسلح تانک و خودروهای زرهی و بیش از 20 دستگاه خودروهای دو دیفرانسیل مجهز به تیربارهای سنگین در اختیار دارند.

روسکوی گفت تروریستها از آتش بس در حلب برای محقق کردن اهداف خود استفاده می کنند و نظامیان روس، استقرار آنان را در اطراف حلب و تدارکشان را برای حمله گسترده به سمت محله های شرقی زیر نظر دارند.

ژنرال رودسکوی گفت : تشکیلات موسوم به مخالفان میانه رو و حامیانشان نمی گذارند اوضاع در منطقه حلب به حال طبیعی خود بازگردند.

خبرگزاری صدا و سیما

208/201

کد خبر: 688077

وب گردی

وب گردی