مطهری نژاد: رویکرد اصلی حمایت از روحانی است

عضو ‌دفتر سیاسی و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری گفت: گزینه‌های اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری را از داخل و خارج حزب مردم‌سالاری بررسی می‌کنیم البته رویکرد اصلی حمایت از حسن روحانی است.

به گزارش ایسکانیوز، میرزابابا مطهری‌نژاد گفت: در نشست اخیر شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری که با حضور دبیرکل و تمامی اعضای دفتر سیاسی و اکثریت قاطع اعضای شورای مرکزی برگزار شد 3 تصمیم راهبردی در زمینه‌های انتخابات اردیبهشت 96 اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: اول اینکه حزب مردم‌سالاری حدود 1500 داوطلب اصلاح‌طلب شناخته شده در کلانشهرها و شهرهای بزرگ برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا معرفی خواهد کرد، دومین موضوع نیز این است که رویکرد اصلی حزب‌ مردم‌سالاری برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت از دکتر حسن روحانی است که پس از ملاقات دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب با ایشان اعلام خواهد شد.

مطهری نژاد تصریح کرد: موضوع سوم نیز این بود که حزب مردم‌سالاری در عین حال سایر گزینه‌های اصلاح‌طلب از داخل و خارج این حزب را در دفتر سیاسی و شورای مرکزی حزب به عنوان جانشینان احتمالی حسن روحانی بررسی خواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری پیش‌ کنگره پانزدهم این حزب در 28 آبان ماه در تهران خبر داد.

ایسنا

208/201

کد خبر: 688344

وب گردی

وب گردی