آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت برای کاردانی های فنی حرفه ای

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز تکمیل ظرفیت برای کاردانی های فنی حرفه ای خبر داد و گفت: تمامی داوطلبان می توانند از فردا دوم آبان به مدت یک ماه برای ثبت نام به مراکز آموزشی مراجعه کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فنی حرفه ای در دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی امروز شنبه اول آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان علاقمند به ثبت نام می توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن از فردا یکشنبه دوم آبان ماه تا سه شنبه دوم آذرماه برای ثبت نام در رشته های مورد علاقه به دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تمامی داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های دوره های کاردانی به کارشناسی (اعم از داوطلبانی که در آزمون مربوطه ثبت نام کرده بودند و یا ثبت نام نکرده اند) می توانند بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و در صورت واجد شرایط در این دوره ثبت نام کنند.

منبع: مهر

108

کد خبر: 688351

وب گردی

وب گردی