عزم واحد ایلام برای متنوع سازی درآمدها

معاونین اداری و مالی دستگاه های اجرایی استان ایلام به منظور آشنایی بیشتر با دستاورد های واحد ایلام در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، رفاهی و ... در واحد ایلام گرد هم آمدند.

به گزارش ایسکانیوز، متنوع سازی درآمدها با حفظ جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه معتبر در مقیاس جهانی یکی از مهمترین اولویت های مسئولان این دانشگاه است که به تبع آن واحدهای دانشگاهی هرکدام با تکیه بر پتانسیل های بومی آن منطقه در صدد اجرایی کردن این برنامه راهبری برای تضمین آینده دانشگاه است. برنامه ای که در مناطق کم جمعیتی مانند استان ایلام که فضای جذب دانشجو در آنان بسیار رقابتی است بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و بر این اساس مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با محوریت قرار دادن بحث متنوع سازی درآمدها در صدد درآمدزایی برای دانشگاه از طریق تولید علم و تبدیل آن به ثروت هستند. هر چند مقوله تاسیس شرکت های دانش بنیان در استان ایلام تازگی دارد و زیرساخت های لازم برای راه اندازی این شرکت ها در سطح استان فراهم نشده است اما عزم مسئولان دانشگاه بر این است که همراه و همپای مسئولان اجرایی در این وادی گام برداشته و آینده دانشگاه را تضمین کنند. در این راستا همکاری دستگاه های اجرایی استان با دانشگاه به عنوان مرکز تولید علم و تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز استان همواره مورد تاکید بوده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با دعوت از معاونین اداری و مالی دستگاه های اجرایی استان ایلام بیش از بیش در صدد فراهم کردن زمینه درآمد زایی برای واحد ایلام ازطریق تنوع سازی درآمد های دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: پتانسیل عظیم علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و رفاهی واحد ایلام در خدمت توسعه استان است و این واحد دانشگاهی همواره بازوی توانمنید برای انجام طرح های پژوهشی و علمی دستگاه ها یی اجرایی استان است.

شهریار عباسی بیان کرد : 140 عضو هیئت علمی مجرب با امکانات بی نظیر کارگاهی و آزمایشگاهی که برخی از آنان از لحاظ تجهیزات در غرب کشور نمونه هستند سرمایه و ظرفیت خوبی برای انجام طرح های تحقیقاتی و علمی استان هستند .

وی بیان کرد: هر طرح و پروژه ای که در استان ایلام اجرایی شود اگر مطالعات علمی و تحقیقاتی پیوست آن نباشد ابتر و به ضرر استان است و امروز ما شاهدیم بیش از هر زمان دیگری مدیریت استاان به مراکز آموزش عالی استان اعتماد دارد.

وی تصریح کرد شاکله دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بر اساس توسعه استان ایلام شکل گرفته و رشته های راه اندازی شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام همگی بر اساس نسخه توسعه استان است.

وی گفت : در بخش آب و خاک، کشاورزی، نفت و گاز، پتروشیمی و صنعت و معدن پتانسیل دانشگاه آزاد ایلام کم نظیر است و این پتانسیل در خدمت مدیران دستگاه های اجرایی استان برای توسعه بیشتر ایلام است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ضمن تقدیر از حضور معاونین اداری و مالی دستگاه های اجرایی ایلام گفت: واحد ایلام آمادگی کاملی برای ارتقاء علمی کارکنان دستگاه های اجرایی در قالب دوره های آموزشی و همچنین انجام طرح های تحقیقاتی و پژوهشی دارد.

عباسی گفت: اعتماد دستگاه های اجرایی استان به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی استان قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است که بدون وابستگی به درآمد دولت به راه خود ادامه می دهد و همیشه یار و یارو دولت ها بوده است و پویایی و توسعه این دانشگاه ، توسعه آموزش عالی کشور و به تبع آن توسعه کشور را به دنبال دارد.َ

در این نشست معاونین اداری و مالی دستگاه های اجرایی استان ضمن استقبال از برنامه های دانشکاه آزاد اسلامی و فعالیت های صورت گرفته در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی و ... آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اعلام کردند.

108

کد خبر: 688368

وب گردی

وب گردی