تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم ‎نامه واحد زاهدان با اداره کل استاندار این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امینرضا کمالیان در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و به منظور گسترش همکارهای علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در زمینه استانداردسازی و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی مورد نیاز اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تفاهمنامه همکاری امضا شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مشارکت در تدوین پیش نویس استانداردهای ملی و بین المللی، همکاری در زمینه برگزاری همایشهای مشترک و تشکیل دورههای تخصصی و آموزشی، ایجاد و بهرهمندی از آزمایشگاههای مرجع، انجام طرحهای مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در استان و همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب، مدارک علمی- آموزشی، مقالات علمی و چاپ آنها از جمله همکاریهای قید شده در تفاهمنامه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه در راستای محقق شدن هدف دانشگاه کارآفرین، ارتباط با صنعت و جامعه باید بیش از پیش باشد، عنوان کرد: مشارکت در تدوین استانداردهای جامع محصولات و خدمات دانشبنیان که در تفاهمنامه همکاری فیمابین واحد زاهدان و اداره کل استاندارد استان قید شده از جمله راههای دستیابی به این هدف است.

این مسئول مدت اعتبار این تفاهمنامه را از تاریخ امضا 4 سال دانست و گفت: دو طرف تمام تلاش خویش را برای استفاده از توان علمی، فنی و اجرایی دستگاه متبوع، در راستای استانداردسازی معطوف خواهند داشت و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

101

کد خبر: 688425

وب گردی

وب گردی