بازدید دانش آموزان رشته تجربی شهرستان شاهرود از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی

27 نفر از دانش آموزان یکی از دبیرستان های دخترانه دولتی شاهرود به‌اتفاق مربیانشان از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کردند. 

امیررضا حسینی نژاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به ایسکانیوز گفت: 27 نفر از دانش آموزان رشته تجربی دبیرستان دولتی دخترانه امام محمدباقر (ع) شهرستان شاهرود به‌اتفاق مربیانشان از امکانات پژوهشی و آموزشی و رفاهی دانشکده پزشکی این دانشگاه در بازدیدی 2 ساعته دیدن کردند.

حسینی نژاد افزود : در این بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه‌های پزشکی ، اتاق تشریح ، اسکیل لب و سالن‌های تحقیقاتی و ... بازدید کردند.

وی تصریح کرد : در بازدید یادشده که به همت روابط عمومی و با همکاری دانشکده پزشکی این دانشگاه انجام شد همچنین دانش آموزان با امکانات و دستاوردهای تحقیقاتی و آموزشی دانشجویان پزشکی و اساتید آنان آشنا شدند.

حسینی نژاد بیان کرد : پاسخ به سؤالات آموزشی و شرایط ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی ، نحوه قبولی مطمئن‌تر در این رشته‌ها و همچنین بازار کار آینده از سؤالاتی بود که دانش آموزان در این بازدید مطرح کردند که توسط مسئول آموزش پزشکی ، کارشناسان دانشکده پزشکی و کارشناس رابط روابط عمومی به آنان پاسخ داده شد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مدون روابط عمومی استمرار این‌گونه بازدیدها توسط مخاطب بیرونی به‌خصوص دانش آموزان از دستاوردهای دانشگاه است که البته به همراه این‌گونه برنامه‌ها همیشه پکیجی از معرفی دانشگاه نیز به مخاطبان اهداء می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : به سبب موقعیت خاص این دانشگاه در دارا بودن بیمارستان اختصاصی و نیز رشته پزشکی و رشته‌های پیراپزشکی درخواست‌های زیادی برای بازدید داریم که به ترتیب این درخواست‌ها به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود.

101

کد خبر: 688479

وب گردی

وب گردی