عرضه ۱۱۳ هزار تن انواع فولاد در تالار نقره ای

تالار محصولات صنعتی و معدنی امروز ۳ آبان ماه شاهد عرضه ۱۱۲ هزار تن سبد مخلوط(تیرآهن و میلگرد) ، ۹۶۶ تن سبد میلگرد مخلوط و ۱۴۴ تن میلگرد ۲۵ و ۲۸ –A۳ شرکت ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، طی این روز و در تالار مذکور ۱۱۶ کیلوگرم شمش نقره معدن زرشوران نیز بر روی تابلوی عرضه می رود.

بر اساس این گزارش، در این روز ۲۰ هزار و ۳۳۷ تن جو دامی استان های همدان، کرمانشاه، سمنان، فارس، گلستان، لرستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد وگیلان در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

همچنین ۴۰۰ تن تفاله چغندر قند کارخانه قند پیرانشهر، یک هزار تن گندم دوروم ایلام، یک هزار تن گندم خوراکی خوزستان، ۴۰۰ تن شکر سفید کارخانه های قند هگمتان، نیشابور، شیروان و کشت و صنعت جوین، ۱۰۰ تن روغن خام سویا بریل، ۱۰۰ تن روغن خام سویا آرژانتین، ۵۰۰ تن ذرت دانه ای و ۱۵۰ تن ذرت دامی برزیل نیز به صورت نقدی و در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۵۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت بام شرق ممتاز است.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز عرضه ۸ هزار و ۳۵۸ تن انواع پلی اتیلن و پلی پروپیلن را در گروه مواد پلیمری تجربه می کند.

602/401

کد خبر: 688818

وب گردی

وب گردی