انهدام باند موادفروشان میدان  فلاح

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در منطقه فلاح تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ محمد بخشنده ، دراین باره گفت: از مدتی قبل و در جریان تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که سه قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی ضمن تشکیل یک باند اقدام به توزیع مواد در محدوده های فلاح و ابوذر کرده اند و اقدام آنان نارضایتی و شکایت شماری از شهروندان و ساکنان محله را نیز به دنبال داشته است.

او با اشاره به تحقیقات تکمیلی مأموران و اطمینان از صحت و سقم ماجرا افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی دستور بازداشت این سه نفر و همچنین بازرسی از منزل آنان را دریافت کردند و تیمهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

بخشنده با بیان اینکه مأموران اقدام به شناسایی سردسته این باند کردند، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سرکرده این باند به تازگی مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به مخفیگاهشان در خیابان بریانک را دارند تا پس از بسته بندی آن را میان جوانان توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اعزام تیم های عملیاتی به مخفیگاه این افراد، اظهارکرد: مأموران پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس محل، سرکرده باند را حین خروج از منزل مشاهده کرده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بخشنده با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: در بازرسی های انجام شده از محل، 155 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و همراه متهم به مقر انتظامی انتقال داده شد.

او با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، تصریح کرد: این فرد در جریان بازجویی های پلیسی دو همدست دیگرش را نیز به مأموران معرفی کرد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی این افراد نیز در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، هر سه متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

704

کد خبر: 688864

وب گردی

وب گردی