نینیتندو سویچ صفحه نمایش دوم ندارد

کنسول جدید نینیتندو که همین چند روز پیش معرفی شد و «سویچ» (Switch) نام دارد، کلی سر و صدا کرد. امکانات جدیدی پیش روی گیمرها قرار می‌دهد و سیار بودنش هم به یکی از مهمترین ویژگی‌هایش تبدیل شده است؛ اما همین موضوع باعث شد که خیلی‌ها احتمال دهند که این کنسول دو صفحه نمایش خواهد داشت. در واقع قسمت تبلت مانند آن در زمانی که کنسول به تلویزیون متصل است هم کار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، حالا نینیتندو در جواب این سوال گفته که کنسول سویچ تنها یک صفحه نمایش خواهد داشت و در لحظه یک تصویر را نشان می‌دهد. در حقیقت اگر آن را به تلویزیون متصل کنید، قسمت تبلت مانند کنسول خاموش خواهد بود و چیزی نشان نمی‌دهد. خیلی از کاربران فکر می‌کردند که این کنسول جدید چیزی شبیه به کنترلرهای Wii U خواهد بود که صفحه نمایش بزرگی روی آن‌ها قرار داشت که در زمان اتصال به تلویزیون هم کار می‌کردند؛ اما نینیتندو این شایعات را رد کرد.

معرفی کنسول سویچ در حالی که بسیار هیجان انگیز بود، خیلی هم سوال بدون جواب به وجود آورد. هنوز درباره قدرت سخت افزاری آن چیز زیادی نمی‌دانیم و حتی مشخص نشده که تجربه‌ی بازی با آن دقیقا به چه صورت است.

نینتندو به این موضوع اشاره کرده که در سال ۲۰۱۷ اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر می‌کند؛ کنسول بازی جدیدی که اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه راهی بازار خواهد شد.

108/103

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 688931

وب گردی

وب گردی