محموله ۲۵۰ کیلویی گراس در میامی ضبط شد

فرمانده نیروی انتظامی میامی از کشف محموله ۲۵۰ کیلویی مواد مخدر خبر داد و گفت: این محموله گراس موسوم به علف، توسط پلیس نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود سرهنگ سلیمان اسدی ضمن بیان اینکه با همکاری دستگاه قضایی محموله قاچاق، پیش از ظهر شنبه از انبار کاه که در آن جاسازی شده بود، کشف شد، ابراز داشت: در این عملیات یک لیتر مشروبات الکلی، ۲۰۰کیلو گراس خشک و ۴۰کیلو گراس تازه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در جریان این کشف دو نفر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: متخلفان قصد ارائه این مواد مخدر به بازار را داشتند که در چنگ قانون گرفتار شدند.

فرمانده ناجای میامی همچنین ضمن قدردانی از پیگیری های صورت گرفته از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر، ابراز داشت: یگان نیروی انتظامی تمام همت و تلاش خود را در مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ به کار می بندد، لذا با هوشیاری کامل محموله های قاچاق و مواد مخدر را رصد، کشف و ضبط می کند.

اسدی از شهروندان خواست در صورت اطلاع و یا مشاهده هر گونه رفتار نامتعارف و مشکوک به ویژه در رابطه با مواد مخدر، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ در میان گذارند.

وی افزود: ناجا در مقوله مبارزه با مواد مخدر هیچ مماشاتی با افراد خاطی ندارد.

کد خبر: 688971

وب گردی

وب گردی