علی اصغر سفری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین شد

 “علی اصغر سفری” مدیرعامل بانک اقتصادنوین شد تا حسن معتمدی پس از ۳ سال مدیریت در اولین بانک خصوصی کشور، به کار خود پایان دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از بانک مردم، بر اساس تصمیم هیات مدیره و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران “علی اصغر سفری” مدیرعامل جدید این بانک معرفی شد.

در جلسه هیات مدیره بانک اقتصادنوین با قدردانی از زحمات حسن معتمدی مدیرعامل پیشین این بانک، اعضای هیات مدیره این بانک سفری قائم مقام بانک اقتصادنوین را به عنوان مدیرعامل این بانک پیشنهاد کردند که این پیشنهاد مورد تایید مراجع قانونی قرار گرفت.

گفتنی است علی اصغر سفری از مدیران زبده و با تجربه نظام بانکی است که دارای بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت در عرصه بانکداری کشور می باشد.

وی پیش از این مدیریت عامل بانک گردشگری را بر عهده داشته و از جمله سوابق قبلی ایشان می‌توان به عضویت در هیات مدیره بانک تجارت، معاونت مدیرعامل بانک کارآفرین، مدیریت امور اعتباری بانک تجارتی ایران و هلند و عضویت در هیات مدیره بیش از ده شرکت اقتصادی و صنعتی کشور اشاره نمود.

در این جلسه همچنین از زحمات و خدمات حسن معتمدی مدیرعامل پیشین این بانک قدردانی به عمل آمد. قابل ذکر است که ایشان به عنوان عضو شورای راهبردی بانک اقتصادنوین کماکان ایفای نقش خواهد نمود.

سوابق سفری در یک نگاه:

معاون مدیرعامل بانک کار آفرین

عضو هیات مدیره بانک تجارت

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تارمیتاسنا

مشاور مدیریت شرکت پترو کک ایرانیان

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری ویستا مهر

ریاست اداره اعتبارات بانک تجارتی ایران و هلند

و عضویت در هئیت مدیره بیش از ۱۰ شرکت بزرگ اقتصادی و صنعتی

حسن معتمدی که بود؟

حسن معتمدی مدیرعامل پیشین بانک اقتصاد نوین در آبان ۱۳۹۲ به عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شده بود.

وی با تحصیلات MBA از آمریکا به‌عنوان بورسیه بانک مرکزی به خدمت آن بانک درآمد. معاونت و ریاست ادارات بین‌الملل و نظارت ارز بانک مرکزی، عضویت هیات‌مدیره بانک تجارت، مشاور ریاست کل بانک مرکزی، مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی، مدیرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی، عضو و رییس هیات‌مدیره شرکت‌ها از جمله:

سرمایه‌گذاری ملی ایران و بیمه نوین، عضویت در کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی بانک مرکزی و رییس کمیته پولی بانکی و بیمه مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم مقام بانک اقتصادنوین از جمله سوابق اجرایی مدیرعامل سابق بانک اقتصادنوین بود.

602/401

کد خبر: 689119

وب گردی

وب گردی