جزئیات جلسه هیات امنای جهاد دانشگاهی

دبیر هیئت امنای جهاددانشگاهی جزئیات صد و سی و نهمین جلسه هیئت امنا را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا پور عابدی اظهار کرد: صد و سی و نهمین جلسه هیئت امنای جهاددانشگاهی امروز (دوشنبه سوم آبان ماه) در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس‌جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز اعضای حقیقی هیئت امنای جهاد دانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه و بعد از خیر مقدم دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس هیئت امنا به اعضای جلسه، ضمن معرفی و خیرمقدم به اعضای جدید هیئت امنا از جمله دکتر محسن قرنفلی و دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو ، از اعضای سابق هیئت امنا دکتر قاضی مغربی و قادر آشنا با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی نموده و جلسه وارد دستور شد.

دبیر هیئت امنای جهاد دانشگاهی افزود: در این جلسه ابتدا صورت‌های مالی جهاد دانشگاهی در سال 94 و بودجه تفصیلی جهاد دانشگاهی در سال 95 مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب هیئت امنای جهاد دانشگاهی رسید. در ادامه جلسه با توجه به اتمام دوره مسئولیت رئیس وقت جهاد دانشگاهی و در اجرای مفاد ماده هفتم اساسنامه جهاد دانشگاهی، هیئت امنای جهاد از میان نامزدهای معرفی شده، به اتفاق آرا به دکتر حمیدرضا طیبی رای دادند.

دکتر پورعابدی تأکید کرد: بدین ترتیب هیئت امنای جهاد دانشگاهی دکتر طیبی را به عنوان رئیس جدید این نهاد پیشنهاد می‌نماید تا جهت تصویب در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

۱۰۸

کد خبر: 689150

وب گردی

وب گردی