نعمتی: حضور صالحی امیری و سلطانی‌فر در فراکسیون مستقلین ولایی/وزرای پیشنهادی برنامه های خود را تشریح کردند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه یک هفته پس از اعلام وصول نامه سه وزیر پیشنهادی در مجلس جلسه رای اعتماد برگزار می شود، گفت: صالحی امیری و سلطانی‌فر؛ دو وزیر پیشنهادی دولت یازدهم امروز با فراکسیون مستقلین ولایی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت بهروز نعمتی با بیان اینکه جلسه مشترک فراکسیون مستقلین ولایی امروز (سه‌شنبه 4 ابان ماه) با صالحی امیری و سلطانی‌فر؛ دو وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: این جلسه با حضور 70 نفر از اعضای فراکسیون، ریاست کاظم جلالی و دو وزیر پیشنهادی تشکیل شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه دو وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را در فراکسیون مستقلین ولایی تشریح کردند، گفت: نمایندگان حاضر ایرادات و معضلاتی که وزراتین ورزش و فرهنگ با آن رو به رو هستند را مطرح کردند.

وی ادامه داد: صالحی امیری بر روی اصلاح ساختار فرهنگی کشور و حل تنش‌هایی میان مجموعه‌ها و گرایشات فکری برای کاهش و از بین بردن تنش ها تاکید داشت وی معتقد است؛ حل این تنش ها رشد و ارتقاء فرهنگی را به دنبال خواهد داشت،

نعمتی افزود: سلطانی‌فر نیز در حوزه ورزش همگانی دغدغه داشت ضمن یک نگاه تخصصی به ورزش همگانی و برنامه‌های خود را برای کسب موفقیت‌های جهانی ارائه کرد، ضمن آنکه این وی نسبت به مهجوریت بخش جوانان در وزارتخانه ورزش و جوانان تاکید کرد و معتقدبود باید برای حل مشکلات جوانان اقدامات اساسی کرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه نامه سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید امروز (سه‌شنبه 4 ابان ماه) در صحن علنی مجلس اعلام وصول می‌شود، گفت: یک هفته پس از اعلام وصول در مجلس جلسه رای اعتماد برگزار خواهد شد.

304/201

کد خبر: 689169

وب گردی

وب گردی