میت 9 هواوی با زوم اپتیکال 4 برابری 1300 دلار خواهد بود

ایوان بلس با انتشار توییتی اعلام کرده که دوربین گوشی میت ۹ هواوی زوم اپتیکال ۴ برابری داشته و برچسب قیمت ۱۳۰۰ دلاری خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، هواوی در روزهای آینده نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام میت ۹ رونمایی خواهد کرد که البته این گوشی هوشمند در دو نسخه‌ی تخت و نسخه‌‌ای مجهز به نمایشگری که طرفین آن خمیده است، راهی بازار خواهد شد. حال ایوان بلس توییتی را در حساب کاربری EVLeaks@ منتشر کرده که چند نکته در مورد این گوشی هوشمند را بیان کرده است. اولین نکته همراه شدن این گوشی هوشمند با دوربین دوگانه‌ای است که از زوم ۴ برابری اپتیکال بهره می‌برد. همچنین بلس به این نکته اشاره کرده که گران‌ترین نسخه‌ی میت ۹ برچسب قیمت ۱۳۰۰ دلاری خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد گران‌ترین نسخه این گوشی، میت ۹ پرو مجهز به نمایشگری با لبه‌های خمیده با رزولوشن QHD و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. این مدل از وجود اندروید ۷.۱ نوقا بهره خواهد برد. همچنین باید به زوم اپتیکال ۴ برابری اشاره کرد که به نظر می‌رسد یک فاکتور کلیدی برای فروش این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

پس از آنکه پی ۹ با دوربین دوگانه تحت لیسانس لایکا راهی بازار شد، هواوی در هفته‌های اخیر خبر از همکاری نزدیک‌تر با لایکا داد که نتیجه‌ی آن احداث یک مرکز تحقیقاتی برای توسعه فناوری‌های مرتبط با دوربین در گوشی‌های هوشمند است، حال به نظر می‌رسد اولین نتیجه‌ی این همکاری استفاده از دوربین دوگانه با زوم اپتیکال ۴ برابری در میت ۹ و میت ۹ پرو باشد. باید دید که هواوی و لایکا برای بهره‌گیری از امکان زوم اپتیکال ۴ برابری چه تدبیری را استفاده می‌کنند؟

اطلاعات موجود در مورد میت ۹ نشان از این دارد که لنز مورد استفاده در این گوشی هوشمند شبیه به پی ۹ است.

منبع: زومیت

108

کد خبر: 689306

وب گردی

وب گردی