پانزدهمین جلسه شورای هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد

پانزدهمین جلسه شورای هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور دکتر احمد شمس رییس واحد تهران مرکزی ودانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس در این جلسه در سخنانی به اهمیت ضرورت دوره های دانش افزایی و تسهیل در امر ارتقاء استادان تاکید داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در ادامه از عملکرد مرکز هم اندیشی واحد تهران مرکزی و کسب مقام اول این واحد در دو سال متوالی ابراز خرسندی کرد و افزود: با حمایت های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه این دوره ها تا کنون در واحدهای دانشگاهی تهران مرکزی و تهران جنوب در سطح گسترده ای برگزار شد.

دکتر شمس خاطرنشان کرد: برگزاری مجازی این دوره ها و کارگاهها در سطح واحدهای کشور به منظور گسترش دانش افزایی و ارتقاء استادان ضروریست.

دکتر علیرضا فیض بخش دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی گزارشی اجمالی پیرامون دوره های دانش افزایی استادان در سال گذشته و عملکرد دبیرخانه هم اندیشی ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی واحد تهران مرکزی به منظور بستر سازی مناسب جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های استادان در حل معضلات و مشکلات فکری فرهنگی جامعه، ایجاد تعامل فرهنگی و فکری در سطح اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های کشور، توجه ویژه به جایگاه استادان و نخبگان دانشگاهی در فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت کارشناسانه آنان برای ایفا نقش بهتر و بیشتر در تصمیم‌گیری ها برای مدیریت کلان کشور تا کنون گامهای اساسی و موثری برداشته است.

در بخش دیگر این جلسه؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم طیبی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ،دکتر اردشیر سنائی معاون امور دانشجویی و فرهنگی،دکتر محمد اکوان معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی ، و طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی برگزاری دوره های دانش افزایی در واحد تهران مرکزی و استان تهران پرداختند.

از مصوبات مهم این جلسه می توان: به برگزاری دوره های دانش افزایی در نیمه دوم سال جاری و برگزاری جلسه استانی با دبیران هم اندیشی استان تهران اشاره کرد.

101/108

کد خبر: 689311

وب گردی

وب گردی