سفیر فرانسه؛ اراده جدی برای توسعه همکاری با ایران داریم

فرانسوا سی نمو، سفیر فرانسه در ایران ضمن تاکید بر گسترش همکاری کشورش با ایران آمادگی کشورش را برای تعامل بیشتر اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، فرانسوا سی نمو سفیر فرانسه در سمینار مشترک ایران و فرانسه در سمینار آموزشی حمل و نقل ترکیبی و سرمایه گذاری در پروژه های زیر بنایی که در محل مرکز تحقیقات راه و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی گفت: آنچه کارشناسان و اساتید دو کشور را در این جا گرد هم آورده توجه به دو موضوع مهم حمل و نقل ترکیبی و مشارکت بخش بومی و خصوصی در سرمایه گذاری پروژه ها است.

وی با اشاره به عزم جدی دولت روحانی برای نوسازی زیرساخت های ایران، افزود: همکاری های ایران و فرانسه پس از توافق برجام در سال گذشته رشد بسیار داشته و در زمینه های مختلف پژوهشی، فنی، دانشگاهی و تجاری تعامل داشته ایم.

سفیر فرانسه با اشاره به سفر وزیر راه و شهر سازی کشور فرانسه که چندی پیش صورت گرفت، اظهار داشت: برگزاری سمینارهای از این دست در راستای همکاری ها و تفاهمات دو کشور انجام شده و هدف و اولویت نوسازی و مدرن سازی زیر ساخت ها و تامین بودجه و سرمایه برای اجرای طرح های مبتکرانه جدید است.

سی نمو ضمن بیان اراده قوی فرانسه برای تقویت روابط ایران و فرانسه عنوان کرد: در ماه های گذشته سمینارها و همایش های آموزشی و کاربردی متعددی انجام شده و در آتی نیز ادامه خواهد داشت.

402

منبع : باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 689319

وب گردی

وب گردی