iOS 10.1 لذت عکاسی با آیفون ۷ پلاس را بیشتر کرد

اپل چند وقتی است که روی قابلیت «عکاسی پرتره» (Portrait Mode) برای آیفون ۷ پلاس کار می‌کند و سرانجام این ویژگی با عرضه‌ی iOS 10.1 به این گوشی اضافه شد. البته فعلا این قابلیت در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و شاید با مشکلاتی همراه باشد.

به گزارش ایسکانیوز، با نصب بروزررسان جدید iOS هم نمی‌توانید به شکل پیش فرض از این قابلیت استفاده کند. پس از نصب سیستم عامل جدید و مراجعه به برنامه‌ی دوربین از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید از ویژگی‌های آزمایشی استفاده کنید یا خیر. اگر گزینه‌ی Try the Beta را انتخاب کنید، می‌توانید وارد حالت پرتره شوید. با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این قابلیت فعلا با مشکلاتی همراه است؛ اما همچنان می‌توان از آن استفاده کرد و عکس‌های جالبی گرفت. روند کار در حالت عکاسی پرتره روی آیفون ۷ پلاس هم به این صورت است که یکی از دوربین‌ها عکس معمولی می‌گیرد و دوربین بعدی عکس واید می‌گیرد. با ترکیب این دو عکس با هم یک تصویر پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

در این حالت محیط پس زمینه‌ی عکس کمی مات می‌شود و موضوع اصلی عکس را بسیار شفاف مشاهده خواهید کرد و نتیجه‌ی کار هم مانند این می‌شود که انگار عکسی با دوربین DSLR گرفته‌اید. در ادامه می‌توانید برخی از عکس‌هایی که با این قابلیت گرفته‌ شده‌اند را مشاهده کنید.

108/103

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 689343

وب گردی

وب گردی