احتمال رای آوری هر سه وزیر پیشنهادی دولت بالاست/  برنامه دلواپسان در روز رای اعتماد خنثی خواهد شد

عضو فراکسیون امید مجلس دهم ابراز امیدواری کرد که هر سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس بتوانند از نمایندگان مجلس دهم رای اعتماد بگیرند.

سهیلا جلودار زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به احتمال رای آورن وزرای پیشنهادی دولت به مجلس خاطرنشان کرد: احتمال رای آوری هر سه گزینه پیشنهادی وجود دارد و نمایندگان در سال پایانی دولت با رای اعتماد به وزراء دولت را در جهت پیشبرد امور کشور تنها نخواهند گذاشت.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: معرفی وزرا حق رییس‌جمهور است و این درحالی است که آگاهی از مسائل مختلف نیز از حقوق نمایندگان بوده و بر این اساس، لازم است وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح کنند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با یادآوری این نکته که باتوجه به مخالفت دلواپسان با برخی وزرای پیشنهادی برای ضربه زدن به دولت ، احتمال ایجاد مشکل از سوی آن ها در جلسه رای اعتماد برای وزرای پیشنهادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: حاکمیت فضای عقلانی در مجلس دهم باعث خنثی شدن برنامه مخالفان و رای اوری بالای وزراء خواهد شد.

گفتنی است؛ نامه معرفی 3 وزیر پیشنهادی دولت روز گذشته در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد که بر این اساس، فخر الدین احمدی دانش‌آشتیانی، سید رضا صالحی‌امیری و مسعود سلطانی‌فر به ترتیب به عنوان وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

204

کد خبر: 689451

وب گردی

وب گردی