رئیس واحد نجف آباد: دانشجویان، امانت های مقدسی در دست مسولین دانشگاه هستند

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد طی هفت روز و در جلسات جداگانه با دانشجویان جدید الورود، به معرفی وا حد نجف آباد پرداخته  و از وظایف و انتظارات متقابل با دانشجویان صحبت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مهران مجلسی رئیس واحد نجف آباد ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود به خاطر قبولی در آزمون سراسری و انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به عنوان محل تحصیل خود، گفت: واحد نجف آباد به همرام واحد علوم تحقیقات تهران تنها واحد های جامع و مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند و این امتیاز بسیار بالایی است. در مورد جایگاه و مرتبه علمی این دانشگاه، همین بس که مدارک صادر شده از سوی این دانشگاه در دانشگاه های معتبر بین المللی بدون نیاز به ارزشیابی پذیرفته میشود و دانشجویان ما می توانند در مقاطع بالای تحصیلی در آن دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند.

مجلسی خاطر نشان کرد: آنچه از دیرباز تا امروز برای مسولین واحد نجف آباد حائز اهمیت بوده و هست ارتقاء کیفیت در آموزش می باشد. تلاش بی وقفه و صادقانه استادان و اعضای هیات علمی و امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز کارگاهی و آزمایشگاهی که مجموعه دانشگاه برای آموزش بهتر و کاربردی تر دانشجویان خود فراهم آورده است موجب شده که به این جایگاه برسیم و به اذعان برخی از مسولین و بازدید کنندگان سایر نهاد ها و ارگان های کشوری برخی امکانات و تجهیزات این دانشگاه حتی از امکانات سایر دانشگاه های دولتی و صنعتی بهتر و به روز تر است.

دکتر مهران مجلسی در مورد پیشینه و چگونگی ایجاد این دانشگاه خاطر نشان کرد: اینکه موفقیت های چشمگیر این دانشگاه را مدیون و مرهون خون پاک شهدا بدانیم صرفا در حد یک شعار نیست چرا که اولین سرمایه احداث این دانشگاه از فروش اموال شهید میردامادی فراهم شد و همین امر، دستمایه برکت و پیشرفت های ملی و بین المللی این دانشگاه شده است. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از سال 64 و با حمایت بزرگان شهر نجف آباد همچون آیت ا.. ایزدی امام جمعه فقید شهرستان نجف آباد کار خود را شروع کرد. و اکنون بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان و یکی از پیشرو ترین و مطرح ترین دانشگاه ها در سطح استان و کشور می باشد. واحد نجف آباد در حال حاظر میزبان بیش از 27 هزار دانشجو در 251 رشته در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و دکترای تخصصی می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فضا و زیر ساخت های آموزشی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد به گونه ای که مساحت کل زمین های تحت مالکیت دانشگاه چیزی بالغ بر 1277 هکتار می باشد که فضاهای ساختمانی دانشگاه 330هزار متر مربع می باشد. انجام امور آموزشی، پژوهشی، مالی- اداری و فرهنگی در دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی ، پرستاری و مامائی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی مواد، مهندسی هسته ای و علوم پایه و حقوق، الهیات و معارف اسلامی از اقداماتی است که برای دانشجویان صورت می پذیرد.
وی افزود: ما بر این عقیده هستیم دانشجویان، امانت های مقدسی در دست مسولین دانشگاه هستند. ما وظیفه داریم امانت دار بوده و علاوه بر بهترین پاسداری از این امانت، خدمات مطلوب آموزشی و علمی را به بهترین نحو ممکن ارائه کرده و در حفظ و حراست و نگهداری دانشجویان از تهدیدات و موانع پیش رو تلاش کنیم. یعنی به همان میزان که نسبت به کیفیت خدمات آموزشی حساس هستیم در مباحث اعتقادی، پژوهشی فرهنگی و اجتماعی نیز حساسیت به خرج دهیم.دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد همانگونه که در حوزه آموزش و پژوهش بر اساس برنامه ریزی مدون حرکت می کنددر حوزه فرهنگی نیز دارای استراتژی مشخص و هدف و برنامه است. تا انشاا.. فارغ التحصیلان توامان دارای تخصص و تجارب علمی و تعهد و تجارب فرهنگی و اجتماعی مناسب باشند.

101

کد خبر: 689463

وب گردی

وب گردی