آغاز تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی/جزییات

ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی 96-1395  از 4 آبان آغاز و تا 19 آبان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، نحوه ثبت نام برای تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند)می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود می‌توانند با مراجعه به مراکز و واحد های آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی، از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 95/8/4لغایت 95/8/19به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1-کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 1395/6/31دارای مدرک سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه‌ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه‌ای)باشند.بدیهی است کنترل این مدارک در مرکز ذیربط با دقت نظر بالا صورت می‌پذیرد.

2-کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 18.000 ( یکصد و هشتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

4-هر داوطلب منحصراً مجاز است یکی از کدرشته محلهای مربوط را متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون فوق مشخص شده است انتخاب نماید.(این دفترچه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org موجود است).

5-هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی باشد.بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کدرشته و یا در دو مرکز و یا واحد آموزشی، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام داوطلب در مرکز یا واحد آموزشی دوم حذف خواهد شد.

6-کلیه متقاضیان «مرد»می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

7-پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و واحد آموزشی که به آن مراجعه نموده اند)تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور بصورت مشروط خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4-اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

5-اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7-گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای متقاضیان شاغل)

8-مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 3و4دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید.

101

کد خبر: 689586

وب گردی

وب گردی