شجاعی: به دنبال دومین قهرمانی متوالی تیم دانشگاه آزاد اسلامی هستیم

سرپرست تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی: تیم ما از همان روز اول به دنبال قهرمانی بود و تا امروز هم عملکرد قابل توجهی داشته است.

فرشته شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش عنوان کرد: خداروشکر شرایط تیم ما خیلی خوب است، تمرینات با برنامه پیگیری می شود و بازیکنان کامل آماده مسابقه هستند. تا به اینجای لیگ هم تیم دانشگاه آزاد قوی ظاهر شده و با اقتدار صدر جدول را از آن خود کرده است. تیم ما هفته گذشته سپیدرود رشت یکی از سخت ترین حریفانش را با 5 گل مغلوب کرد و به پیروزی دست یافت.

وی ادامه داد: دو حریف سخت دیگر هم پیش رو خواهیم داشت، تیم آبادان و ملی حفاری که تمام تلاشمان را می کنیم این دو دیدار پشت سرهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در هفته ششم هم به مصاف شهرداری تبریز می رویم و به امید خدا دست پر از این دیدار بیرون خواهیم آمد تا صدرنشینی مان را تثبیت کنیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص سطح کلی لیگ برتر نیز افزود: فاصله و سطح فنی تیم ها باهم خیلی زیاد است. برخی تیم ها خیلی قوی و بقیه خیلی ضعیف هستند و این موضوع باعث شده تعادل در لیگ حفظ نشود. در قرعه کشی لیگ مسوولان اعلام کردند برای سال آینده سوپر لیگ برگزار خواهند کرد؛ 8 تیم برتر به سوپر لیگ می روند که فکر می کنم اتفاق خوبی باشد و کمک زیادی به بالا رفتن سطح فوتسال بانوان کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: حمایت های دانشگاه آزاد از تیم های ورزشی اش خیلی خوب است و ما با تمام تجهیزات و امکانات تمرین می کنیم.تیم ما از همان روز اول به دنبال قهرمانی بود و تا امروز هم عملکرد قابل توجهی داشته است. تمام تلاشمان را می کنیم برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی فوتسال بانوان را از آن دانشگاه آزاد اسلامی کنیم.

604/602

کد خبر: 689643

وب گردی

وب گردی