حضور نمایندگان صنعت نفت ایران  در نمایشگاه فراسالی انرژی هلند

نمایندگان صنعت نفت ایران در پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی در نمایشگاه آفشور انرژی ٢٠١٦ که در هلند بر پا شده است، برای جذب سرمایه‎های خارجی تلاش می‎کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در نمایشگاه فراساحلی انرژی ٢٠١٦ که از دیروز (سه‎شنبه، چهارم آبان ماه) در آمستردام، پایتخت هلند، برگزاری آن آغاز شده است، هفت مؤسسه به نمایندگی از صنعت نفت ایران حضور یافتند.

شرکت ملی نفت، انجمن شرکت های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت سی بی سی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مرکز همکاری های تجاری و صنعتی ایران و هلند، شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و شرکت ایران ال‎ان‎جی، از جمله نمایندگان جمهوری اسلامی در نمایشگاه فراساحلی انرژی هلند به شمار می‎آیند.

نمایشگاه فراساحلی انرژی هلند تنها نمایشگاه ویژه فعالیت‎های فراساحلی در هلند است که از سال ٢٠٠٨ میلادی تاکنون به صورت سالانه برگزار می‎شود. در نمایشگاه امسال، ٦٥٠ شرکت حضور یافته‎اند و پیش‎بینی می‎شود شمار بازدیدکنندگان این رویداد به ١١ هزار و ٥٠٠ نفر برسد.

افزون بر این، کنفرانس فراساحلی انرژی ٢٠١٦ نیز همزمان با نمایشگاه یاد شده در جریان است که در آن، چند سخنرانی، نشست فنی، کلاس آموزشی و برنامه‎های حاشیه‎ای دیگر برگزار می‎شود.

404/602

کد خبر: 689656

وب گردی

وب گردی