فعالیتهای مرکز سلامت،مشاوره و راهنمایی و مددکاری اجتماعی و خدمات پزشکی واحد تهران شرق

معاون دانشجوئی و فرهنگی واحد تهران شرق بیان کرد: ارتقای سطح سلامت روانی جامعه دانشگاهی یکی از باارزش ترین سرمایه های اجتماعی است، دراین راستا معاونت دانشجویی فرهنگی واحد برای خدمات مشاوره ایی، وروانی و پزشکی و تحصیلی مرکز سلامت ، مشاوره وراهنمایی و مددکاری اجتماعی و خدمات پزشکی را ایجاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ماشالله ولیخانی اظهار کرد:مرکز سلامت واحد تهران شرق در فضایی در مساحت 150متر مربع دارای اتاق های مشاوره ، پزشک ومددکاری اجتماعی و راهنمایی تحصیلی است. این مرکز در جهت اهداف خدماتی ، آموزشی ،پیشگیری و پژوهشی با همکاری روان شناسان ، مشاوران هیات علمی دانشگاه که متشکل از خانم وآقا هستند به عنوان یک منبع حمایتی بارعایت اصول راز داری و امانت داری ، درفضای قابل اعتماد آماده خدمات رسانی به دانشجویان و کارکنان می باشد.

ولیخانی در ادامه بیان کرد : ارتقاء سطح دانش و بینش روان شناختی دانشجویان در مسائل و مشکلات آنان و کاهش مشکلات روان شناختی دانشجویان درجهت مشکلات رفتاری ،عاطفی ، تحصیلی و خانوادگی و کودک (برای متاهلین) و راهنمایی دانشجویان در جهت تصمیم گیری آگاهانه و عاقلانه در زمینه انتخاب همسر و کمک به رشد شخصیتی ، روانی و اجتماعی دانشجویان در جهت کسب قدرت تصمیم گیری و ارائه مشاوره تحصیلی به دانشجویان در جهت انتخاب رشته متناسب با علایق از اهداف مهم خدمت رسانی در این مرکز می باشد.

102/602

کد خبر: 689863

وب گردی

وب گردی