اپل نسخه جدید نرم افزار Final Cut Pro را با پشتیبانی از تاچ بار معرفی کرد

بعد از افشای سهوی وب سایت رسمی نرم افزار ویرایش ویدیوی Final Cut Pro، اپل در مراسم «سلام دوباره» خود که در حال برگزاری است، رسماً از نسخه جدید آن با چند ویژگی اضافه شده پرده برداشت.

به گزارش ایسکانیوز، این به روز رسانی که از طریق مک اپ استور در دسترس قرار می گیرد، ویژگی های جالب توجهی برای پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پروی جدید ارائه می کند.

«سوزان پریسکات» در طی این کنفرانس خبری به وجهه های مختلفی از قابلیت های تاچ بار در برنامه فاینال کات پرو پرداخت که می توان به مدیریت زمانی تصاویر و گزینه های ویرایش ویدیو اشاره کرد.

کاربران با لمس نقاط مختلف تاچ بار می توانند کلیپ ها را بریده، میزان بلندی صدا را دستکاری کرده و افکت های متعددی را روی آن اعمال نمایند.

همینطور وقتی تصاویر به حالت تمام صفحه در بیاید، مصرف کننده تمامی المان های مفید مانند جلو یا عقب بردن زمان و ویرایش ویدیو را از طریق تاچ بار در اختیار خواهد داشت.

گفتنی است اطلاعات دقیق تاریخ انتشار آپدیت فاینال کات پرو در این کنفرانس ذکر نشد، اما احتمالاً بعد از مراسم به وسیله وب سایت های مربوطه اعلام خواهد شد. به روز رسانی مورد بحث نسخه 10.3 را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

101

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 689956

وب گردی

وب گردی