داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته نخستین آبان ماه چه بود؟

افزایش ارجاع به مقالات دانشگاه‌آزاد اسلامی تا نسبت یک استاد به 2.6 دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، از مهمترین رویدادهای هفته جاری دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(1آبان) تا پنجشنبه (6آبان) را می خوانید.

شنبه 1 آبان 1395

واشقانی فراهانی خبر داد: ارجاع به مقالات دانشگاه‌آزاد اسلامی افزایش یافت/ ارتقای رتبه علمی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با آغاز روند کیفی سازی مقالات میزان ارجاع به مقالات این دانشگاه افزایش یافته و میزان ارجاع به هرمقاله از ۴.۵۷ به ۴.۸۲ رسیده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

یکشنبه 2 آبان 1395

نشست روسای شورای تخصصی برنامه ریزی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فریدون رهنمای رودپشتی

نشست ویژه روسای شورای تخصصی برنامه ریزی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دوشنبه 3 آبان 1395

دکتر میرزاده: تنظیم برنامه های دانشگاه به صورت واقع گرایانه و با توجه به چالش ها/اجرای طرح تجمیع 3 با تدوین 19 برنامه راهبردی در جهت کاهش فرآیندها

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه انتظار می رود که استانداردسازی و سخت گیری های وزارت علوم برای همه موسسات و دانشگاه های غیردولتی یکسان باشد،گفت: طبق آمار و مستندات، دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی در چارچوب استانداردهای کیفی آموزش عالی گام برداشته است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

رهنمای رودپشتی: استقرار نظام جامع مدیریت و ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی

سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رهنمای رود پشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان، معاونان، مدیران و مسئولان حوزه برنامه ریزی استان ها، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی در این اجلاس اظهار داشت: این دانشگاه در سال ۹۲ با بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان بدهی مواجه بود که بخش عمده ای از این بدهی با تدبیر مدیریتی رفع شده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

سه‌شنبه 4 آبان 1395

شورای دانشگاه‌آزاد اسلامی استان مرکزی/ایجاد قطب های فرهنگی با توجه به ظرفیت های استانی

شورای دانشگاه‌آزاد اسلامی استان مرکزی صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور روسا و مسولان این استان به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات استان مرکزی برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

ضرورت پایش برنامه های راهبردی معاونت ها/ تهیه برنامه راهبردی باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی

هجدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

پیشنهاد الگوی برنامه جامع معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی در شورای دانشگاه اولین دستور جلسه ای بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: نسبت دانشجوی دکتری به ازاء هر استاد در دانشگاه آزاد اسلامی2،6 است/معرفی چهره های فرهنگی ماندگار استان مرکزی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر معرفی چهره های ماندگار فرهنگی در استان مرکزی ، گفت: این استان دارای مفاخر، شعرا و چهره های ماندگار علمی، سیاسی و فرهنگی بسیاری از جمله حضرت امام خمینی(ره)، میرزا ابوالقاسم فراهانی، سید جلال الدین آشتیانی، آیت الله اراکی، ادیب الممالک فراهانی، اقبال آشتیانی، میرزا تقی خان امیر کبیر، پروین اعتصامی و پروفسور حسابی است که باید از طریق برگزاری همایش و سخنرانی ها به نسل جوان شناسانده شوند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

چهارشنبه 5 آبان 1395

مطالبات بیش از ۱۰۰ کانون از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی/ از سیاست‌های فرهنگی مدیریت جدید حمایت می کنیم

بیش از 100 کانون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، در بیانیه‌ای از اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید این دانشگاه حمایت و مطالبات خود را از مسئولان اعلام کردند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

طه هاشمی: دانشگاه آزاد اسلامی جامعه‌گراست/ هدف فرهنگی دانشگاه این است که ارزش‌های انسانی را جلوه‌گر کند

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی گل‌محمدی نماینده نهاد مقام ومعظم رهبری در واحد تهران جنوب و دکتر سید احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

مدیرکل انتصابات خبر داد: آخرین وضعیت تبدیل احکام سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست

مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، از آخرین مصوبات کمیسیون شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت¬های امناء استانی درخصوص تبدیل احکام سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

ابلاغ شیوه نامه اجرایی معادل سازی ساعت موظف تدریس اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌آزاد اسلامی از ابلاغ شیوه نامه اجرایی معادل سازی ساعت موظف تدریس اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی با فعالیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: نسبت یک استاد به 2.6 دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، نشانگر کیفیت آموزشی است

یکصدوهشتادمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضا در محل سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر حمید میرزاده در ابتدای این جلسه با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت آموزشی یک اصل و هدف است، گفت: نسبت یک استاد به 2.6 دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نشانگر کیفیت آموزشی در این دانشگاه است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

پنج‌شنبه 6 آبان 1395

عسکری: قیام عاشورا در راستای بعثت و استمرار حرکت دینی پیامبر است

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آنچه شیعه و سنی بر آن اتفاق نظر دارند، این است که قیام عاشورا با پرچمداری حضرت حسین (ع) در راستای بعثت و در استمرار حرکت دینی پیامبر(ص) به وقوع پیوسته و عامل مهم آن هم عنصر امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

101/103

کد خبر: 689971

وب گردی

وب گردی