مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: منابع سلامت را از طریق بیمه ها مدیریت کنیم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: اگر بخواهیم پایه های نظام سلامت را مستحکم و قوی کنیم، باید تجمیع منابع را دنبال و منابع سلامت را از طریق بیمه ها مدیریت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر محمدجواد کبیر در مراسم بزرگداشت سالروز تصویب قانون بیمه همگانی که در سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد با بیان اینکه مناسبت های مختلف، فرصتی برای مرور کارنامه کاری ما هستند گفت: بیمه سلامت همگانی، برگ زرین در کارنامه دولت تدبیر و امید در اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است.

او افزود: قانون بیمه همگانی از سال ۷۴ تا ۹۲ بلاتکلیف مانده بود و مردم فاقد پوشش بیمه در نهایت در این دولت تحت پوشش و حمایت قرار گرفتند.وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ تا کنون گام های موثری در سازمان بیمه سلامت برداشته شد و توانستیم در یک آزمایش تاریخی اقدام ارزشمندی انجام دهیم گفت: سازمان بیمه سلامت یک سازمان بالنده، کارا و اثرگذار در حوزه اجتماعی است که توانستیم آن را ساماندهی کنیم و تا کنون به کمک کارشناسان و متخصصان گام های موثری برداشته ایم.

کبیر ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در حوزه اجتماعی پس از انقلاب، اجرای طرح تحول سلامت و بیمه همگانی بود و همه ما مکلفیم از این جریان اجتماعی دفاع کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه امروز مفتخریم توانستیم طی سه سال همراهی خوبی را در این طرح با سازمان های بیمه گر پایه بخصوص سازمان تامین اجتماعی شاهد باشیم اظهار کرد: اگر طبق قانون، تجمیع منابع اتفاق می افتاد می توانستیم رنسانس دیگری در حوزه سلامت رقم بزنیم.

او تاکید کرد: اگر بخواهیم پایه های نظام سلامت را مستحکم و قوی کنیم، باید تجمیع منابع را دنبال و منابع سلامت را از طریق بیمه ها مدیریت کنیم.

105105

کد خبر: 690072

وب گردی

وب گردی