علی قمصری از «بوف کور» جدا شد/سعدی: نام فیلم تغییر می کند،ربطی به صادق هدایت ندارد!

سعید سعدی، تهیه کننده «بوف کور»، گفت: به طور قطع این اسم تغییر خواهد کرد و ما منتظر تایید وزارت ارشاد هستیم زیرا چند نام را به این وزارتخانه ارائه داده ایم و باید یکی از آنها را وزارت ارشاد تایید کرده و به ما اعلام کند، اسامی را که تاکنون برای مجوز فرستاده ایم تکراری بوده اند و تایید نشده اند .

سعید سعدی، تهیه کننده فیلم «بوف کور»، درباره روند تولید این فیلم به ایسکانیوز، گفت: حدود 45 درصد از مرحله تصویربرداری این فیلم به پایان رسیده است و تا آذر ماه فیلمبرداری «بوف کور» تمام می شود.

او با ابراز امیدواری از رسیدن فیلم به جشنواره فجر درباره بازیگری علی قمصری در «بوف کور»، اظهار داشت: نمی توانم اعلام کنم که چه بازیگری به جای علی قمصری آمده است، پس از قطع همکاری آقای قمصری با «بوف کور» بازیگر دیگری به جای ایشان به گروه بازیگران اضافه شدند که فعلا نمی توانم نامی از او ببرم.
سعدی در پاسخ به این سوال که پیش از این در سال 1354 فیلمی به نام «بوف کور» ساخته شده است، آیا قرار نیست اسم این فیلم تغییر کند، گفت: در واقع نام فیلم «بوف کور» نیست، برای ساخت این فیلم از وزارت ارشاد با اسم «بوف کور» مجوز گرفتند اما در واقع نام آن «بوف کور» نیست و موضوع و قصه آن هم ارتباطی با داستان «بوف کور» نوشته صادق هدایت ندارد و حتما این اسم تغییر خواهد کرد.


او ادامه داد: به طور قطع این اسم تغییر خواهد کرد و ما منتظر تایید وزارت ارشاد هستیم زیرا چند نام را به این وزارتخانه ارائه داده ایم و باید یکی از آنها را وزارت ارشاد تایید کرده و به ما اعلام کند، اسامی را که تاکنون برای مجوز فرستاده ایم تکراری بوده اند و تایید نشده اند برای همین باید منتظر بمانیم تا با وزارت ارشاد به جمع بندی درباره اسم فیلم برسیم.
سعدی با اشاره به موضوع این فیلم، گفت: موضوع فیلم درباره موسیقی است اما هیچ خواننده ای در آن نمی خواند، تیتراژ فیلم هم بستگی به مجید انتظامی، مشاور موسیقی و آهنگساز فیلم، دارد و او تصمیم خواهد گرفت که برای تیتراژ از خواننده استفاده شود یا خیر اما احمدرضا معتمدی در مقام کارگردان «بوف کور» اصرار دارند که هیچ موسیقی با کلامی در فیلم نباشد.


به گزارش ایسکانیوز، اندیشه فولادوند، هومن برق نورد و حامد کمیلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.
در این فیلم احمدرضا معتمدی نویسنده و کارگردان است. سایر عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده: سعید سعدی، مشاور تهیه: شاهرخ هدایتی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، دستیار برنامه ریز: مهدی قپانی، بازیگردان: مهران احمدی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره‌پردازی: علی بهرامی فر، موسیقی: مجید انتظامی، مدیر تولید: مجید بابایی، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی.
503502

کد خبر: 690313

وب گردی

وب گردی