نینتندو سویچ صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند

هنوز گیمرها از معرفی کنسول نینتندو سویچ هیجان‌زده هستند. کنسول هیبریدی نینتندو جذابیت‌های خاصی خودش را دارد و خیلی دوست داریم که از آن بیشتر بدانیم. خوشبختانه چند شایعه جدید از این کنسول بازی به بیرون درز کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، در شایعه‌ی اول گفته شده نینیتندو سویچ از کارت حافظه‌ی Micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. برنامه‌ها به شکل مستقیم از روی کارت حافظه اجرا می‌شوند. همچنین مشخص شده که محل قرار گرفتن کارت حافظه هم زیر داکی قرار دارد که خود کنسول را نگه‌ می‌دارد. در این شایعه گفته شده که کنسول نینتندو از هارد اکسترنال پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توان از این نوع حافظه به عنوان حافظه‌ی دستگاه استفاده کرد. دلیل این کار هم قابل حمل بودن کنسول اعلام شده است. حمل یک هارد اکسترنال به همراه دستگاه قابل حرکت، کار سختی است.

در شایعه بعدی گفته شده که یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با کیفیت ۷۲۰p روی این کنسول قرار گرفته است. صفحه نمایشی که از لمس چندتایی تا ۱۰ انگشت پشتیبانی می‌کند. در حقیقت این قابلیت یکی از ویژگی‌های قابل حمل بودن این کنسول خواهد بود. سویچ براساس یک پلتفرم موبایل ساخته شده و استفاده از تراشه‌ی تگرا هم این موضوع را ثابت می‌کند. این احتمال وجود دارد که نینتندو قصد داشته باشد بازی‌‌های موبایل خودش را هم برای این پلتفرم بازی راهی بازار کند.

اگر دوست دارید از این کنسول بیشتر بدانید، می‌توانید پادکست مخصوصی که برای سویچ درست کردیم را گوش کنید.

منبع: دیجی کالا

108

کد خبر: 690360

وب گردی

وب گردی