نمایندگان مجلس، صالحی امیری را بهترین گزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانند

مشاور نهاد ریاست جمهوری گفت: آقای صالحی امیری بهترین گزینه برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اغلب نمایندگان مجلس نیز به این نتیجه رسیده اند که وی شایستگی بسیار بالایی برای این وزارتخانه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی افزود: آقای صالحی امیری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون فرهنگی و دارای تالیفات متعددی است.

اشرفی اصفهانی گفت: در شایستگی وی برای پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جای هیچ تردیدی نیست چرا که صالحی امیری هم از نظر شخصیت سیاسی، هم فرهنگی، علمی و تحقیقاتی توانمند است.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای بالا وی را برای این مسئولیت انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه عملکرد گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه ملی نسبت به مدیران قبلی موفق بوده است، گفت: مقالات وی اغلب روزها در موضوعات مختلف و مسایل گوناگون منتشر می شود.
اشرفی اصفهانی ادامه داد: آقای صالحی امیری دارای عملکرد موفقی در کتابخانه ملی بود و هر کجا که حضور داشت، دارای خدمات و منشا اثر در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش ایرنا، نامه معرفی وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی مسئولیت وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
جلسه رای اعتماد سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، فخرالدین احمدی آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه 11 آبان در مجلس برگزار می شود.

302/300

کد خبر: 690385

وب گردی

وب گردی