فاش شدن دلیل عدم حضور موسرسکی در انتخابی المپیک

دیمیتری موسرسکی بازیکن تیم ملی روسیه در حالی که توانست در المپیک 2012 کمک زیادی به قهرمانی تیم اش بکند به خواست همسرش از شرکت در رقابت های انتخابی المپیک 2016 انصراف داد.

دبیر کل فدراسیون والیبال روسیه دلیل حضور نداشتن دیمیتری موسرسکی در مسابقات انتخابی المپیک 2016 در برلین را فاش کرد.

به‌ گزارش ‌ایسکا نیوز و ‌به نقل از WOV، دیمیتری موسرسکی که یکی از بهترین بازیکنان والیبال روسیه است، نتوانسته بود در انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو شرکت کند.

الکساندر یارمنکو، دبیر کل فدراسیون والیبال روسیه فاش کرد موسرسکی به دلایل خانوادگی و شخصی در انتخابی المپیک 2016 حضور نداشته است. او در این باره گفت‌: همسر دیمیتری او را در این موقعیت قرار داده و از او خواسته است تا سال نو را در کنار خانواده‌اش باشد.

یارمنکو در این باره افزود: در مسابقات فینال کاپ روسیه در ماه دسامبر، دیمیتری به ولادیمیر آلکنو اعلام کرد نمی‌تواند در کمپ تمرینی حضور یابد. او باید بین خانواده‌ و تیم‌ ‌ملی یکی را انتخاب کرد. به او گفتیم یک هفته‌ وقت دارد تا تصمیم گیری کند. روز بعد او با ما تماس گرفت و عذرخواهی کرد. او به ما توضیح داد همسرش از او خواسته تا سال نو را در کنار خانواده‌اش باشد.

دیمیتری موسرسکی، بازیکن تیم‌ ‌ملی روسیه در فینال بازی‌های المپیک 2012 لندن توانست کمک زیادی به تیم روسیه کند تا این تیم قهرمان شود.

منبع: ایسنا

603/101

کد خبر: 690432

وب گردی

وب گردی