حمایت قاطع نماینده مردم تهران از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده مردم تهران در رابطه با معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش سابقه و توانمندی خوبی در اجرای برنامه ها دارد. امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در صورت انتخاب مشکلاتش را حل و ساماندهی لازم را انجام دهد.

داوود محمدی نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی گفت: این مجلس با مجلس گذشته تفاوت دارد برنامه های جامع تری ارائه شده و امیدواریم از این مجلس رای بگیرند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش سابقه و توانمندی خوبی در اجرای برنامه ها دارد. سوابقش در آموزش و پرورش بسیار خوب بوده، تدریس داشته ، مدیر مدرسه بوده، اجتماع آموزشی را اداره کرده و بعد به وزارت علوم رفته است. امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در صورت انتخاب مشکلاتش را حل و ساماندهی لازم را انجام دهد.

نماینده مردم تهران افزود: وزارتخانه های دیگر هم دولت بررسی اش را انجام داده ولی چون روی آنها بررسی نکرده ام اظهار نظر نمی کنم. ولی در رابطه با آموزش و پرورش شرایط بسیار خوب است و امیدواریم مجلس به تخصص و توانمندی افراد توجه کند انشالله رای مناسب بیاورد و انتخاب شود.

گفتنی است جلسه رای اعتماد سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، فخرالدین احمدی آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه آینده در مجلس برگزار می شود.

302/300

کد خبر: 690488

وب گردی

وب گردی