راهنمایی ها و دلگرمی هایی مقام معظم رهبری به نخبگان، روحیه علمی و انگیزه تلاش را تقویت کرد

پدرام فروغی شاد دانشجو رشته الکترونیک سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و از نخبگان کشور در بیت رهبری حضور یافته و در جمع دانشجویان نخبه کشور به ملاقات حضرت آیت الله خامنه ای " مد ظله العالی "  شرفیاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، این دیدار هرساله با حضور مخترعین و نخبگان برتر کشور برگزار می شود و نخبگان منتخب نیز مسائل روز , پیشنهادات و انتقادات خود را در حضور رهبر معظم انقلاب بیان می کنند.

پدرام فروغی شاد از نخبگان جوانی است که تا کنون اختراعات زیادی را به ثبت رسانده و دارای دو مقاله ISI نیز ثبت و موفق به کسب عنوان های مخترع برتر کشور , دانشجوی برتر , پژوهشگر برتر سال و عضو برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور (سازمان سما) شده است و کسب رتبه برتر در جشنواره ملی پویش نیز از آخرین دستاورد ها و افتخارات علمی وی است.

فروغی شاد در خصوص دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بسیار از این دیدار خشنود شدم و ایشان راهنمایی ها و دلگرمی هایی که به نخبگان دادند، روحیه علمی و انگیزه تلاش مان را تقویت کردند.

وی همچنین یادآور شد: پس از این دیدار برای فعالیت به منظور کمک به پیشرفت علمی کشور ، احساس مسئولیت سنگین تری دارم و تمام تلاش خود را جهت گسترش و پیشرفت کشور درعرصه های مختلف و نوع دوستی خواهم کرد.

در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب مخترعان و نخبگان را به هدایای نفیس الهی به یک ملت تشبیه کردند و فرمودند که : از هر فرد باید در جای مناسب استفاده شود و یک نخبه متعهد در حرکت علمی کشور تا نفس دارد کوتاهی نخواهد کرد.

ایشان همچنین بیاناتی در خصوص اهمیت مراقبت از خود و مایوس نشدن نیروهای جوان کشور به واسطه حرکت علمی کشور را در قالب توصیه به نخبگان و جوانان فعال عرصه های علمی و پژوهشی کشورعنوان کردند.

101

کد خبر: 690489

وب گردی

وب گردی