مشخصات گوشی گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ فاش شد

 مشخصات فنی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ سامسونگ در بنچمارک انتوتو رویت شده است. رم ۳ گیگابایتی، اندروید مارشمالو و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از ویژگی‌های این گوشی است.

به گزارش ایسکانیوز، ماه گذشته، برای اولین بار مشخصات گوشی Galaxy A7 2017 سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. امروز هم این محصول در بنچمارک انتوتو رویت شده است. گوشی‌هوشمند مورد بحث دارای شناسه‌ی مدل SM-A720F و صفحه‌نمایشی با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. چیپ‌ست در نظر گرفته شده برای این دستگاه هم اکسینوس ۷۸۷۰ بوده که شامل هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 است.

گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ همچنین از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. این گوشی‌هوشمند مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلویی است که می‌توان برای ثبت عکس سلفی و نیز برقراری تماس‌های ویدیویی از آن استفاده کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه مورد بحث نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است.

با توجه به اطلاعاتی که توسط گیک‌بنچ از گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ بدست آمده، گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچی بوده و از پرازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره می‌برد که فرکانس کاری هر یک از این هسته‌ها روی ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. یادآوری می‌کنیم که ماه گذشته، تصاویری از کاور محافظ Clear View این گوشی نیز منتشر شد. با استفاده از این قاب می‌توان نوتیفیکیشن‌ها و سایر محتوای مهم را حتی در حالتی که کاور صفحه‌ی گوشی را پوشانده، مشاهده کرده و از لوازم جانبی مختلف این دستگاه نیز به صورت همزمان بهره برد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 690503

وب گردی

وب گردی