دیدار رییس واحد اصفهان (خوراسگان) دانشگاه آزاد اسلامی  با فعالان بسیج دانشجویی

دکتر امیری در دیدار با فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: در کنار سر آمد بودن در تحصیل، به ترویج تفکر و روحیه بسیجی در دانشگاه بپردازید.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور در گرو دفاع از تفکر و روحیه بسیجی و ترویج این روحیه و تفکر در سطح عموم مردم بخصوص نسل جوان و فرهیخته است.

دکتر سید محمد امیری ضمن بازدید از حوزه بسیج دانشجویی واحد اصفهان (خوراسگان) و آشنایی با فعالیت‌های این حوزه در نشستی با حضور مسئول و فعالان بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی گفت: تفکر بسیجی یعنی از ارزش های دینی و انقلابی دفاع کردن و برای کشور و نظام، عزت آفرین بودن، و در این میان دانشجویان بسیجی نسبت به دیگر بسیجیان وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند.

وی برنامه‌محوری در همه زمینه‌های زندگی به خصوص در زمینه تحصیل و انجام فعالیت‌های فرهنگی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: معتقدم انسان در هر کاری باید با برنامه‌ریزی صحیح، فعالیت‎‌های خود را جلو ببرد تا ضمن استفاده از تمام لحظات و فرصت‌ها و مشخص کردن فرصت‌ها و تهدید‌ها و نقاط ضعف و قوت، مراحل نیل به هدف خود را دائم بررسی نموده و فاصله خود تا هدف نهایی را بکاهد و به هدف نهایی خود برسد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: برنامه‌محوری در هر سازمانی موجب می‌شود که تغییر و تحول در مدیریت، هیچ خللی در پیشبرد برنامه‌های آن سازمان وارد نشده و افراد بر اساس مفاد برنامه و چشم‌انداز تدوین شده، برای رسیدن به هدف تلاش کنند.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: دفاع از دستاورد‌های نظام و انقلاب، یک تکلیف است که دانشجویان بسیجی در سطح دانشگاه انجام می‌دهند و به این جهت از برنامه‌های بسیج دانشجویی در شورای فرهنگی دانشگاه حمایت خواهم نمود.

دکتر امیری افزود: از شما دانشجویان متعهد و دلسوز بسیجی می‌خواهم با ایجاد جو دوستی و صمیمیت و ارتباط عاطفی با عموم دانشجویان، دایره جذب دانشجویان در بسیج دانشجویی را گسترش دهید.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان باید در کنار انجام فعالیت‌های فرهنگی، از نظر علمی نیز از بهترین‌های علمی دانشگاه باشند و به همین جهت از شما می‌خواهم در کنار سرآمد بودن در تحصیل، به ترویج تفکر و روحیه بسیجی در دانشگاه بپردازید.

شایان ذکر است در ابتدا‌ی این دیدار میثم کشاورز مسئول بسیج دانشجویی واحد اصفهان (خوراسگان) ضمن تشکر از حضور دکتر سید محمد امیری در جمع مسئولان پایگاهای بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی گفت: افتخار می‌کنیم در دانشگاهی تحصیل و فعالیت داریم که به دست فردی دانشمند، ولایت‌مدار و با روحیه و تفکرات بسیجی اداره می‌گردد.

کشاورز افزود: تحولات در دوره ریاست شما را به فال نیک می‌گیریم و برای پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه آماده کمک و همکاری با دانشگاه هستیم.

در پایان این نشست نیز دانشجویان سؤالات مختلف خود را در حضور رئیس واحد اصفهان (خوراسگان) مطرح کرده و دکتر امیری به هر یک از آنها پاسخ داد.

201

کد خبر: 690544

وب گردی

وب گردی