همگردی; اولین و پر بازدیدترین شبکه اجتماعی و سایت گردشگری

همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های شبکه اجتماعی و با مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است.

به گزارش ایسکانیوز، همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است. و به معرفی انواع تور های مسافرتی داخلی مانند تور کیش ، تور مشهد و.. و تور های خارجی مانند تور دبی ، تور استانبول و.. می پردازد همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید، برای سفر خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید. اطلاعات همگردی توسط گردشگران و مخاطبان سایت تهیه می شود و شما نیز این امکان را دارید تا به عنوان یک گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات، رویدادها و مکان های دیدنی شهر و مقاصد سفرتان را به دیگر گردشگران معرفی کنید و به گسترش فرهنگ گردشگری کمک کنید. اگر برای تعطیلات خود به دنبال یک برنامه ی خاص هستید تا بتوانید بهترین بهره را از تعطیلات خود ببرید می توانید سری به سایت همگردی بزنید تا بهترین اطلاعات را درباره گردشگری و أنواع تورها بدست آورید .

در واقع همگردی یک سرویس جدید در صفحه های اجتماعی پرطرفدار با قابلیتهای هوشمند و خاص می باشد و اهداف سایت همگردی فراهم نمودن اطلاعات مناسب در باره ی مکان ها و رویداد ها می باشد تا به شما در انتخاب بهترین مکان ها برای گردشگری خود در زمان های تعطیلات داشته باشید. در سایت همگردی بخشی با عنوان تور مسافرتی تعریف شده است که شما می توانید در این بخش به اطلاعات لازم در باره تور های مسافرتی دست یابید.

101

منبع: رپورتاژ ادز

کد خبر: 690557

وب گردی

وب گردی