ادامه راه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دوستداران علم در دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان هموار شده است

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، جلسه توجیهی دانشجویان جدید این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان جدید، به ارایه گزارشی از روند تاسیس و شکل‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت امام راحل از این طرح عظیم علمی در سطح کشور پرداخت و گفت: هدف از برگزاری جلسه توجیهی، آشنا کردن شما دانشجویان با قوانین، آیین نامه­‌های آموزشی و نیز آشنایی با مسئولان دانشگاه است.

دکتر حمیدرضا خدایی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در چند سال اخیر با جذب هیات علمی متخصص با درجه استادیاری موفق به جذب رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد، شده است که این امر باعث هموار شدن ادامه راه تحصیل برای دوستداران علم در مقطع تحصیلات تکمیلی شده است.

دکترخدایی، به رشد چشمگیر فعالیت‌های پژوهشی واحد اشاره کرد و گفت: تا کنون اعضای هیات علمی و دانشجویان واحد گلپایگان موفق به شرکت در بیش از 40 کنفرانس ملی و بین‌الملی و چاپ بیش از 50 مقاله در مجلات معتبر علمی با درجه isi شده‌اند و انجمن علمی گروه عمران نیز موفق به کسب چندین عنوان ملی و بین‌المللی شده است.

وی ضمن بیان تجهیزات موجود در مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه، گفت: شما دانشجویان باید از امکانات کارگاه‌ها و آزمایشگاه جهت آموزش بهتر، به خوبی استفاده کنید و فعالیت گسترده‌ای در کارهای پژهشی دانشگاه داشته باشید.

دکتر خدایی با توصیه دانشجویان به تلاش و کوشش و حفظ شان و منزلت دانشجویی برای آنها از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

معرفی قسمت‌های مختلف دانشگاه و خدمات و امکانات قابل ارائه به دانشجویان توسط معاونین دانشگاه بخش پایانی مراسم بود. این مراسم با حضور معاونان دانشگاه، اعضای هیأت علمی، مدیران گروه های آموزشی، مدیران اجرایی و دانشجویان جدیدالورود گلپایگان برگزار شد.

101

کد خبر: 690593

وب گردی

وب گردی