وقوع یک حمله دیگر با چاقو در شهر هامبورگ آلمان

پس از آن که بنا به اعلام پلیس آلمان چهار تن در حمله فردی با چاقو در یک ایستگاه متروی شهر فرانکفورت زخمی شدند، رسانه‌های این کشور از حمله یک فرد دیگر با سلاح سرد در شهر هامبورگ خبر دادند که یک کشته بر جای گذاشته و ظاهرا گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان این حمله ضارب ناشناس با چاقو به یک دختر و پسر نوجوان که در زیر یک پل بر فراز رودخانه آلستر در شهر هامبورگ نشسته بودند، حمله کرده است. عامل این حمله ابتدا از پشت چندین ضربه چاقو به پسر 16 ساله زده که باعث مرگ او شده است. او همچنین دختر 15 ساله همراه این پسر را به داخل رودخانه پرت کرده اما این دختر توانسته جان خود را نجات دهد.

به دنبال وقوع این حمله، خبرگزاری "اعماق" وابسته به گروه تروریستی داعش امروز (یکشنبه) مدعی شد: یک "سرباز" داعش با چاقو به دو نفر در شهر هامبورگ حمله کرده است. او این حمله را در پاسخ به فراخوان هدف قرار دادن شهروندان کشورهای ائتلاف (مقابله با داعش) انجام داده است.

یک سخنگوی پلیس در شهر هامبورگ از اظهار نظر درباره این ادعای داعش خودداری کرده و توضیح درباره این حمله را به یک بیانیه منتشر شده از سوی پلیس بعد از وقوع این حمله ارجاع داد.

بر اساس این بیانیه فرد حمله کننده بین 23 تا 25 سال سن داشته، دارای "ظاهر جنوبی" بوده و ته ریش مدل دار داشته است.

306/300

کد خبر: 690697

وب گردی

وب گردی