جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد

جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور دکتر کیوان صائب رئیس واحد، مجتبی یوسفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رباط کریم، سید محمود اخوان مسئول ستاد شاهد و ایثارگر واحد دانشگاهی پرند ، مجید شفیعی دبیرستاد شاهد و ایثار واحد دانشگاهی پرند و تعدادی از مسئولان و معاونان با هدف تعامل هر چه بیشتر در اتاق جلسات دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای جلسه دکتر صائب ضمن خیرمقدم به مسئولین بنیاد شهید شهرستان رباط کریم با بیان اینکه خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران به ویژه فرزندان آنها یک وظیفه اساسی است اظهار داشت: این واحد دانشگاهی در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر توجه ویژه ای دارد و همواره تلاش شده است شرایطی فراهم شود تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثارگران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن دغدغه ای دیگر نداشته باشند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را بررسی مشکلات دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر واحد دانشگاهی پرند و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رباط کریم جهت ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات آموزشی دانشجویان دانست. و تأکید کرد مهمترین دغدغه مسئولین دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

در پایان این جلسه در خصوص مسائل ومشکلات دانشجویان شاهد وایثارگر بحث وتبادل نظرگردید و مقرر شد در خصوص ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان برنامه مدونی تدوین و همچنین جلسه ای با حضور دانشجویان و اعضای ستاد جهت بیان مشکلات دانشجویان در واحد پرند برگزار شود

لازم به ذکر است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند250 نفر دانشجوی شاهد وایثارگر در رشته های کاردانی، کارشناسی ، ارشد، دکترا مشغول به تحصیل هستند.

101

کد خبر: 690753

وب گردی

وب گردی