خضری: سه وزیر پیشنهادی از مجلس رای اعتماد بالایی می گیرند

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر سه وزیر پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بالایی می گیرند.

به گزارش ایسکانیوز، رسول خضری با تاکید بر این که رای مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی مثبت است، گفت: البته ما توقع داشتیم که دولت در این راستا بیشتر از مشورت مجلس استفاده کند، ولی در هر حال سه وزیر پیشنهادی گزینه های خوبی هستند و رای مجلس به آنان مثبت خواهد بود.
این نماینده مجلس، فخرالدین دانش آشتیانی را از دانش آموختگان رشته عمران و از اساتید خوب و فعال دانشگاهی دانست و اظهار داشت: اگر دانش آشتیانی بتواند از معاونین و مشاورین خوبی استفاده کند، قطعا در این وزارت خانه موفق خواهد بود، زیرا وی سابقه و تجربه موفقی در حوزه آموزش و پرورش داشته و برنامه پیشنهادی خوبی را به نمایندگان ارائه کرده است.
خضری اضافه کرد: دانش آشتیانی باید به موضوعاتی همچون پرداخت فوق العاده نوار مرزی فرهنگیان بپردازد، امروز بیشتر معلمان نوار مرزی از این موضوع گلایه دارند و تاکیدشان این است که این فوق العاده به آنان پرداخت شود، همچنین وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان که از پاشنه آشیل های اصلی وزارت اموزش و پرورش است باید ساماندهی شود.
وی در گفت وگو با ایرنا، تاکید کرد: مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز از گزینه های خوب برای این وزارت خانه است که اهل فن است و امیدواریم که رای لازم را کسب کند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: صالحی امیری نیز از افراد شناخته شده درکشور است که اهل فن و فردی فرهنگی است و در کتابخانه ملی موفق عمل کرده است.
وی تاکید کرد: در این راستا ما از رئیس جمهوری می خواهیم در انتخاب معاونین وزرا از مناطق کرد نشین و قومیت ها استفاده شود.
جلسه رای اعتماد سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، فخرالدین احمدی آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه 11 آبان در مجلس برگزار می شود.

300/302

کد خبر: 690755

وب گردی

وب گردی