رییس واحد کرمانشاه: تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف همگان در دانشگاه است

شورای واحد کرمانشاه با حضور روسای دانشکده ها، مدیران ستادی دانشگاه و اعضای شورا به ریاست دکتر نوذر قنبری با محوریت تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که به منظور هماهنگی بیشتر در خصوص تمرکز بر روی موضوع تکریم ارباب رجوع برگزار شد، نخست رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ضمن بیان حدیثی از امام حسین(ع) اهمیت کار در دانشگاه همراه با نظم و انضباط و برنامه ریزی را مهمبرشمرد و افزود:« افق دید و هدف ما همواره باید به سمت اهداف جدید همراه با کسب موفقیت باشد و تلاش کنیم تا در همه موارد به پویایی دانشگاه کمک کنیم در این راستا تکریم ارباب رجوع که دانشجویان و خانواده های آنان هستند یکی از مهمترین وظایف همگان در دانشگاه است.

دکتر نوذر قنبری در ادامه افزود:توسعه در دانشگاه همیشه می بایست مد نظر همه باشد و در دانشگاه پویا انتظارات از سوی مراجعان و مجموعه همواره بالاتر و بزرگتر است و انتظار ما و مسئولان دانشگاه از تمامی همکاران از جمله استاد و کارمند پویایی هرچه بهتر در دانشگاه است و این انتظار برای مدیران دانشگاه بیشتر مورد توجه باشد و تقاضای من این است که قانع به وضع موجود نباشید و با خلاقیت همواره طرح ها و ایده های جدیدی در حوزه ی کاری خود برای اعتلای دانشگاه داشته باشید تا دچار روزمرگی نشویم.

در ادامه هر یک از معاونان روسای دانشکده مدیران بخش های مختلف دانشگاه به بیان مشکلات موجود و تبادل نظر برای رفع آن و نیز تصمیم گیری در خصوص برنامه های مورد نظر دانشگاه پرداختند.

در این جلسه با قرائت دستور کار جلسه تصمیاتی در خصوص موارد مطرح شده عمرانی، پژوهشی، اداری و مالی، تربیت بدنی و امور حقوقی اتخاذ شد.

200/202

کد خبر: 690825

وب گردی

وب گردی