خضری: وزرای پیشنهادی رای می‌آورند

نماینده مردم پیرانشهر و سنندج در مجلس با بیان اینکه ان‌شالله وزرای پیشنهادی دولت رای می‌آورند گفت:‌ مجلس به دنبال تعامل حداکثری با دولت است.

به گزارش ایسکانیوز، رسول خضری با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش از این گله‌هایی مطرح بود که ای کاش در تغییر وزرا با مجلس هم مشورت می‌شد چون مجلس قرار است به وزرا رای اعتماد بدهد اما آن تعاملی که از آن صحبت می‌شود باید هر دو طرف برایش قدم بردارند .

این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: همانطور که دولت انتظار دارد مجلس هم انتظارات خود را دارد لذا مجلس به دنبال تعامل حداکثری است.

خضری در ادامه با بیان اینکه سه وزیر از اقوام کرد هم پیشنهاد شده بود، گفت: به نظرم افراد پیشنهادی که از اقوام کرد بودند توانایی و ظرفیت‌شان کمتر از سه نفری که معرفی شده بود نبوده است. به عنوان مثال قطب الدین صادقی در حوزه فرهنگ، عبدالله چمن گلی در حوزه ورزش و دکتر اردلان در حوزه آموزش و پرورش از جمله افرادی بودند که توانمندی لازم را برای این وزارتخانه داشته‌اند اما اکنون که تصمیم رئیس‌جمهور بر افراد دیگری بوده در صورتی که وزرا تائید شوند می‌توانند از این افراد هم به عنوان معاون در وزارت خانه مربوطه استفاده کنند.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین دو فراکسیون مستقلین و فراکسیون امید نظر مثبتی بر روی سه وزیر پیشنهادی دارند؛ البته فراکسیون ولایت دانش آشتیانی نظرات دیگری دارند که ممکن است رای ندهند.

300/302

کد خبر: 690909

وب گردی

وب گردی