"مروری بر آثار " تاها بهبهانی در نیاوران

نمایشگاه مروری بر آثار نقاشی و مجسمه تاها بهبهانی روز جمعه 14 آبان ساعت 16 در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران با حضور هنرمندان و مسئولین فرهنگی هنری افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران این نمایشگاه باعنوان "نیست معشوقی زِ او نزدیک تر"سومین نمایشگاه این هنرمند درفرهنگسرای نیاوران می باشد،که در برگیرنده 60 اثرمجسمه و 34 اثر نقاشی تاها بهبهانی خواهد بود.

تاها بهبهانی، نقاش و مجسمه‌ساز درسال 1326 در تهران متولد شده ،تحصیلات او درزمینه نقاشی ،مجسمه سازی ،طراحی صحنه و کارگردانی تئاتراست .وی بیش از 45 سال سابقه تدریس دارد و آثار او را 75 کلکسیونر درآمریکا ،فرانسه ،آلمان ،ژاپن ،امارات ،هلند ،سوییس،انگلستان ،نیوزلند و اتریش درطول این سال ها خریداری و حفظ کرده اند. وی بیش از هشتاد نمایشگاه فردی و جمعی درداخل وخارج از ایران داشته و از سال 1350 آثار خود را باعنوان "پرندگان تاها "به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه نقاشی‌های مروری برآثار تاها بهبهانی عصر روز جمعه 14 آبان در فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهدیافت و این نمایشگاه تا 28 آبان ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برای بازدید عموم برپا می باشد. علاقمندان می توانند هرروز از ساعت ١٠ الی 20 و جمعه‌ها از ساعت ١٤ الی 20ازاین نمایشگاه بازدید نمایند.

502502

کد خبر: 690918

وب گردی

وب گردی