شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری آزاد اسلامی/برون سپاری بهره برداری از هتل فرهیختگان به بخش خصوصی

چهل و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و اعضای گروه برگزار و در خصوص طرح جذب سرمایه گذاری و برون سپاری بهره برداری از هتل فرهیختگان به بخش خصوصی بحث و بررسی صورت گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه اعضا پس از بررسی با تغییر کاربری هتل فرهیختگان و برون سپاری بهره برداری از هتل فرهیختگان موافقت کردند.

وی افزود: براساس این مصوبه همچنین مقرر شد کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تخفیف ویژه از امکانات این هتل استفاده کنند. همچنین در این فرایند از ظرفیت نیروی انسانی داخل دانشگاه نیز استفاده خواهد شد.

دکتر رهنمای رودپشتی درخصوص دومین مصوبه شورا اظهار داشت: در این جلسه، گزارشی از پروژه آزاد اکسپو ارائه و با ایجاد سامانه ای برای عرضه محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی موافقت شد، در این سامانه که با همکاری بخش خصوصی اجرا می شود دانشگاه آزاد اسلامی نیز سهیم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تاکید دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص گسترش فعالیت های اقتصاد دانش بنیان مقرر شد، جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان در فواصل زمانی کوتاه و به طور مرتب برگزار شده تا طرح های اقتصادی دانش بنیان مورد بررسی قرار گیرند.

در ادامه جلسه طرح تبدیل به احسن ملک آرش متعلق به واحد تهران مرکز به تصویب شورای اقتصاد دانشگاه رسید.

101

کد خبر: 690942

وب گردی

وب گردی